آیپد ایر 2022 احتمالا با نمایشگر OLED عرضه خواهد شد

به گزارش یزد بلاگ، طبق جدیدترین گزارش مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، این شرکت در نیمه دوم سال آینده میلادی از آیپد ایر مجهز به نمایشگر اولد رونمایی می نماید و نمایشگر mini-LED مختص مدل های آیپد پرو خواهد بود.

آیپد ایر 2022 احتمالا با نمایشگر OLED عرضه خواهد شد

گفته می گردد اپل در ماه آینده میلادی از آیپد پرو مبتنی بر نمایشگر mini-LED رونمایی می نماید. بر اساس پیش بینی آقای کو حتی در سال 2022 که نمایشگر اولد راهی آیپد ایر می گردد، نمایشگرهای mini-LED ویژگی منحصربه فرد مدل های آیپد پرو باقی خواهند ماند.

این افشاگر می گوید که اپل با استفاده از نمایشگرهای اولد و mini-LED برای مدل های مختلف آیپد میخواهد تمایز بین آن ها را افزایش دهد. اگرچه اپل در حال حاضر برای مدل های جدید آیفون و اپل واچ از نمایشگر اولد استفاده می نماید، اما مک بوک ها و مدل های مختلف آیپد همچنان از نمایشگرهای LCD استفاده می نمایند. نمایشگرهای اولد روشنایی بیشتر، رنگ سیاه بهتر و زوایای دید وسیع تری را ارائه می دهند. اما این نوع نمایشگرها معمولا گران تر از LCD هستند.

مدتی قبل هم سایت DigiTimes گزارش داد که یک آیپد 10.9 اینچی، احتمالا آیپد ایر، در اوایل سال 2022 با نمایشگر اولد از راه می رسد. البته این سایت از طرف دیگر اظهار داشت که آیپد پرو 12.9 اینچی هم از صفحه نمایش اولد بهره می برد. بر اساس گزارش های منتشر شده، اپل در حال آماده کردن چندین گجت مبتنی بر نمایشگر mini-LED مانند نسل جدید مک بوک پرو است.

آقای کو بر این باور است که طی سال های آینده با کاهش قیمت نمایشگرهای mini-LED، اپل برای تعداد بیشتری از محصولات خود از این تکنولوژی استفاده خواهد نمود.

  • تکنولوژی Mini-LED چیست و چرا اپل به استفاده از آن روی آورده؟

منبع: MacRumors

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3660

به "آیپد ایر 2022 احتمالا با نمایشگر OLED عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد ایر 2022 احتمالا با نمایشگر OLED عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید