اجرای پویش وقف کتاب، خیر ماندگار در آذربایجان غربی

به گزارش یزد بلاگ، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، با هدف ترویج فرهنگ وقف کتاب و اشاعه سنت حسنه وقف کتاب، ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی؛ پویش وقف کتاب، خیر ماندگار در کلیه کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی از تاریخ 24 مهر الی 3 آبان (دهه وقف) برگزار می شود.

اجرای پویش وقف کتاب، خیر ماندگار در آذربایجان غربی

معصومی گفت: فرهنگ مطالعه بسیار ارزشمند و مقدس است و ترویج فرهنگ وقف کتاب از جمله گام های موثر در دستیابی به آن محسوب می شود.

وی از مردم، خیرین، مسوولان، مدیران، ناشران، فرهیختگان و نویسندگان استان دعوت کرد تا با وقف کتاب به کتابخانه های عمومی استان به پویش وقف کتاب، خیر ماندگار بپیوندند.

معصومی گفت: کتب وقفی مطابق نیازسنجی اجرا شده از کتابخانه های عمومی استان، در کتابخانه ها توزیع خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی اظهار کرد: هم اکنون حدود یک میلیون و 500 هزار نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی استان وجود دارد که نیاز به رشد دارد و امیدواریم با اجرای این پویش، منابع کتابخانه های عمومی غنی تر شود.

به گفته وی، علاقمندان برای وقف کتاب به کتابخانه های عمومی، می توانند عدد 1 را به شماره 100045012 پیامک کنند تا کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی با ایشان تماس بگیرند. اطلاع رسانی های لازم از طریق پرتال این اداره کل و صفحه رسمی آن در اینستاگرام با شناسه orumiyehpl-@ انجام می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2418

به "اجرای پویش وقف کتاب، خیر ماندگار در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پویش وقف کتاب، خیر ماندگار در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید