از سی متری جی تا نواختن بهترین قطعه در اتریش

به گزارش یزد بلاگ، از همان موقع با همه بچه محل هایش فرق داشت.از سر سی متری جی به این سمت که بشود مرتضوی و انتهایش بخورد به مهرآباد جنوبی و شبیری و سه راه آذری کسی نبود که مهرداد میناوند را نشناسد.

از سی متری جی تا نواختن بهترین قطعه در اتریش

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه خبرنگاران نوشت: در محله ای که خانه ها کیپ تا کیپ هم بودند و در هر کوچه 40-30 تا بچه، مهرداد با بقیه فرق داشت. اصلا چپ پاهای فوتبال ایران با همه فرق داشتند. بچه پایین شهر بودند و یک جورهایی کله شق! آن از مجتبی محرمی که از کف خیابان به تیم ملی رسید و یکی از بهترین ها بود، این هم از رضا شاهرودی که از محله امام زاده حسن(ع) شد مالدینی فوتبال ایران. حکایت مهرداد هم شبیه به همین است. حکایتی آشنا که آرزوی خیلی از بچه های پایین شهر در آن خلاصه می شد.

پسری با موهای کاکلی.خیابان شونزده متری امیری. بین ما و مهرداد اینا باند عظیم فرودگاه بود. برای ما که رضا شاهرودی بچه محل مان بود توی کت مان نمی رفت که یکی بیاید و جای مالدینی مان را بگیرد. صادقانه بگویم به همین دلیل از او بدم می آمد.

رضا در زمین خدنگتمرین می کرد و مهردادی ها برای این که کری بخوانند پای زمین خوش را به وسط می کشیدند. روزی که رضا در خدنگ تمرین می کرد جا نبود کسی تکان بخورد. زمینی که کوچکتر از زمین های فوتسال بود و وقتی رضا می آمد و آن ساک ورزشی شمعی و هفت رنگش را پرت می کرد گوشه زمین همه فقط او را نگاه می کردند.خیلی زود خبر رسید که مهرداد هم زمین خوش را به هم ریخته.آنجا هم کیپ تا کیپ آدم می نشیند تا تمرین کردنش را تماشا نمایند.

آن زمان محله هایی که نزدیک هم بودند بازی های کاپی راه می انداختند اما هیچ وقت نشد که تیم شاهرودی و بچه های امام زاده حسن(ع) با تیم مهرداد میناوند که بچه های سی متری بودند بازی نمایند.

رفته رفته زمان گذشت، زمین های کوچک محلی کوبیده شدند و دیگر خبری از هیجان آدینه ظهرها نبود. رضا هم دست خانواده اش را گرفته و از محل رفته بودند. مهرداداینا هم همین طور.

گذشت و گذشت تا این که خبر رسید میناوند شده جانشین شاهرودی در پرسپولیس.آن روز یک غمی در محله حاکم بود.چرا باید او جانشین شاهرودی گردد اما وجه اشتراک هر دو آنها پیوندی را به وجود آورده بود؛یعنی پرسپولیس. این باعث شده بود تا دیگر بچه های سر پل ساوه و امام زاده بدشان نیاید که مهرداد جانشین رضا شده. بچه های شونزده متری امیری هم با قضیه کنار آمده بودند و خبری از کل کل نبود اما خب برای ما رضا چیز دیگری بود.

با این حال مهرداد هم یک جورهایی بچه محل بود،حتی اگر بچه محل هم به حساب نمی آمد بچه جنوب شهر بود و این برای یکی مثل من یعنی افتخار. آنهایی که از کف جنوب عظیم شده اند این را درک می نمایند.

روز به روز که میناوند می درخشید ما هم کیف می کردیم. حتی یک بار که از سر اتفاق رضاشاهرودی را دیدیم و از او درباره میناوند پرسیدیم برگشت و گفت:رفیق مان است، بچه محل مان.پرسپولیسی هم هست و با هم در تیم ملی.آن حرف رضا یعنی فصل الخطاب. به همین دلیل هم سه سالی که در پرسپولیس بود برایش از روی سکوها سنگ تمام گذاشتیم. وقتی هم که رفت اتریش و قطعه زیبای ایرانی را در مهد موسیقی دنیا نواخت پز ش را به همه دادیم و از این گفتیم که:بچه محل مان است. او تا ابد بچه محل مان است، تا ابد در قلب مان است. رفیقی که در زمین خوش، خوش بود...

مازیار فیروزی - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3422

به "از سی متری جی تا نواختن بهترین قطعه در اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سی متری جی تا نواختن بهترین قطعه در اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید