از شایعه بر کناری سعادتمند تا واکنش نامجو مطلق به استوری جنجالی ارسلان مطهری

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- جلسه سه عضو هیات مدیره استقلال با امضای حکم برکناری احمد سعادتمند به سرانجام رسید اما هنوز این تصمیم به مدیرعامل استقلال اعلام نشده است.

از شایعه بر کناری سعادتمند تا واکنش نامجو مطلق به استوری جنجالی ارسلان مطهری

به گزارش خبرنگاران، هیچ یک از اعضای هیات مدیره استقلال نمی توانند از لحاظ قانونی روی صندلی مدیرعاملی باشگاه بنشینند. گفته می شود گزینه آنها برای سرپرستی استقلال مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه است اما وزارت ورزش مخالف اداره باشگاه با سرپرست است. گویا سلطانی فر به هیات مدیره استقلال برای معین تکلیف باشگاه اختیار تام داده اما اعلام کرده حتی یک روز هم نباید باشگاه با سرپرست موقت اداره شود.

نامجومطلق در مورد حذف استقلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این تورنمنت همه بازیکنان زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می گویم. همه می دانند استقلال با چه مشکلاتی وارد این مسابقات شد، متاسفانه به دلیل بسته شدن پنجره جابجایی، نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و تعدادی از بازیکنان ما هم خیلی دیر به تمرینات اضافه شدند. آنها از شرایط تمرین دور بودند ولی با این حال تلاش خودشان را انجام دادند.

وی ادامه داد: ما روی استفاده از داریوش شجاعیان حساب کرده بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم. از طرفی با مصدومیت وریا غفوری و محرومیت میلیچ هم روبرو شدیم ضمن اینکه، از سیاوش یزدانی هم نتوانستیم استفاده کنیم. از یک طرف بازی ها فشرده بود و از طرف دیگر هم دست ما بسته بود. در مجموع باید بگویم در شرایط سختی هدایت استقلال را قبول کردم. من به خاطر نام بزرگ استقلال این مسئولیت را قبول کردم و منتی هم نمی گذارم چون همه ما مدیون استقلال هستیم. در این شرایط سخت باید به استقلال کمک می کردم و از این موضوع نیز راضی هستم.

نامجومطلق در ارتباط با برخی انتقادها مبنی بر اینکه نباید در بازی با پاختاکور از سه مهاجم استفاده می کرد، تاکید کرد: پاختاکور در فاز تهاجمی یک تیم قوی است ولی در فاز تدافعی مشکلاتی دارد، از طرفی تیم ما در فاز تهاجمی بازیکنان خوبی داشت و می خواستیم از این موضوع استفاده کنیم و به آنها ضربه بزنیم. ما حتی گل هم زدیم ولی متاسفانه در بدترین زمان ممکن گل تساوی را دریافت کردیم، اگر نیمه اول را با برد به رختکن می رفتیم شاید شرایط فرق می کرد. در شروع نیمه دوم هم گل خوردیم و با این گل تمام برنامه های ما بهم ریخت. البته وقتی آرش رضاوند را به زمین آوردیم فرایند تیمی ما بهتر شد، متاسفانه یک پنالتی مسلم را داور نگرفت و دیاباته و قائدی هم سه فرصت را از دست دادند.

سرمربی استقلال اضافه نمود: تمام هدف ما این بود که از جلو پرس کنیم و اجازه ندهیم آنها به دروازه ما نزدیک شوند ولی از طرفی بازیکنان ما از لحاظ بدنی هم تحت فشار قرار داشتند و این به خاطر فشردگی بازی ها بود. با این حال من باید بابت تلاش و غیرت بازیکنان از آنها تشکر کنم و از هواداران استقلال هم عذرخواهی می کنم. به هر حال بضاعت ما همین بود و همه دیدند که استقلال با چه شرایطی به قطر رفت. ما مقابل حریفانی قرار گرفتیم که تا دندان مسلح بودند.

نامجومطلق در ادامه حرف هایش با اشاره به استوری جنجالی ارسلان مطهری و اینکه مهاجم آبی پوشان گفته بود نامجومطلق و صالح مصطفوی را نمی بخشد، گفت: من به هیچ عنوان دوست ندارم در مورد شاگردانم صحبت کنم و در این خصوص هم به صورت استثنا حرف می زنم. من بابت این موضوع متاسف هستم، در گذشته و هنگامی که شیخ دیاباته و مهدی قائدی به عنوان دو مهاجم ثابت استقلال بازی می کردند، مطهری معمولا 15 یا 20 دقیقه بازی می کرد ولی من در دو بازی و در حالیکه دیاباته و قائدی هم در ترکیب قرار داشتند از مطهری به عنوان بازیکن ثابت استفاده کردم، هرگز انتظار چنین رفتاری را از مطهری نداشتم. شاید او از تعویض خودش ناراحت شده ولی ما بازیکنی را می بینیم که در رده ملی و باشگاهی افتخارات زیادی دارد ولی وقتی در دقایق آخر می خواهد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود، کوهی از انگیزه است و انرژی مثبتی به تیمش می دهد.

وی تاکید کرد: شاید این اقدام مطهری در اینستاگرام احساسات چند نفر از هواداران جوان استقلال را تحت تاثیر قرار دهد ولی آنهایی که فوتبال را حرفه ای دنبال میکنند و دید عمیقی به این رشته دارند، به خوبی می توانند در مورد همه چیز قضاوت کنند. من معتقدم بازیکنی بزرگ می شود که بیرون از زمین مسابقه هم شخصیت بزرگی داشته باشد، به عنوان مثال وریا غفوری مصدوم است ولی می خواهد روی نیمکت بنشیند و به تیم انرژی بدهد، این بزرگی بازیکن را نشان می دهد یا علی کریمی که حرف هایش بعد از بازی نشان از شخصیت بالایش داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2304

به "از شایعه بر کناری سعادتمند تا واکنش نامجو مطلق به استوری جنجالی ارسلان مطهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شایعه بر کناری سعادتمند تا واکنش نامجو مطلق به استوری جنجالی ارسلان مطهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید