استقبال طنزپردازان کشور از طنز پهلو 4 در فومن

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت: انتشار فراخوان چهارمین جشنواره ملی بررسی طنز معاصر طنز پهلو 4 که در روز اول اردیببهشت 99 منتشر شده، مورد استقبال فراوان دوست داران ادبیات و طنز قرار گرفته و تا کنون نسبت به دوره گذشته آثار ارسالی دریافت شده با افزایش روبه رو بوده است.

استقبال طنزپردازان کشور از طنز پهلو 4 در فومن

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه تا به امروز 750 اثر به دبیرخانه این جشنواره از سراسر کشور ارسال شده است، اضافه کرد: تنوع آثار رسیده از شهرهای مختلف کشور است.

وی شرح داد: آخرین مهلت ارسال آثار 31 خردادماه سال جاری در نظر گرفته شده است و آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط سه داور برجسته کشوری مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.

نیک انجام اضافه کرد: آیین پایانیِ همایش با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عادی شدن شرایط برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در تیر ماه 99 برگزار خواهد شد. سال جاری تلاش شده تا مراسم اختتامیه چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی متفاوت تر از سالیان گذشته برگزار شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن درباره جوایز این دوره جشنواره طنز پهلو گفت: در این جشنواره به نفرات برگزیده به ترتیب نفر اول بخش شعر: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه 10 میلیون ریالی و نفر اول بخش نثر و داستان کوتاه: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه 10میلیون ریالی، مجموعا 20 میلیون ریال- نفردوم بخش شعر: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه 7/500/000 ریالی، نفر دوم بخش نثر و داستان کوتاه: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه 7/500/000 ریالی، مجموعا 15 میلیون ریال. نفر سوم بخش شعر :تندیس جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه 5 میلیون ریالی و نفر سوم بخش نثر و داستان کوتاه: لوح سپاس و کارت هدیه 5 میلیون ریالی، مجموعا 10 میلیون ریال، و به پنج اثر برگزیده: تندیس جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1442

به "استقبال طنزپردازان کشور از طنز پهلو 4 در فومن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال طنزپردازان کشور از طنز پهلو 4 در فومن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید