اولین بتای iOS 14.3 توسعه ایرتگز توسط اپل را تأیید می نماید

به گزارش یزد بلاگ، اولین نسخه بتا از سیستم عامل iOS 14.3 که اپل در روز پنج شنبه آن را منتشر کرد شامل اطلاعاتی است که نشان می دهد اپل در حال توسعه ایرتگز (AirTags) است.

اولین بتای iOS 14.3 توسعه ایرتگز توسط اپل را تأیید می نماید

در این نسخه جدید از سیستم عامل iOS 14 کد ها و اطلاعاتی وجود دارند که خبر از یک لوازم جانبی برای اطلاع از محل وسایل گم شده می دهند که دارای فناوری ارتباطی بلوتوث و Ultra Wideband است. این اطلاعات بدست آمده مشابه اطلاعاتی هستند که قبل تر هم در نسخه های بتای این سیستم عامل در رابطه با این وسیله جدید منتشر شده بود.

اطلاعات به دست آمده از سیستم عامل iOS 14.3 تأیید می نمایند که اپل هم اکنون در حال توسعه ایرتگز است و این احتمال وجود دارد به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

این اطلاعات جدید شامل فایل های ویدیوی و عکس های جدیدی هستند که به احتمال زیاد برای هدایت کاربران در هنگام راه اندازی اولیه ایرتگز در سیستم عامل iOS قرار داده شده اند. علاوه بر این، یک قسمت مخفی در اپ Find My کشف شده است که برای لوازم جانبی مخصوص ردیابی وسایل مختلف مانند ایرتگز یا لوازم جانبی مشابه دیگر توسعه داده شده است.

کد های به دست آمده همچنین نشان می دهند که اپل در ایرتگز از مکانیزم امنیتی خاصی مبتنی بر اپل ایدی استفاده نموده است. وجود این مکانیزیم امنیتی باعث می گردد که در صورت گم شدن یک ایرتگز اشخاص دیگر نتوانند که از این ایرتگز گم شده استفاده نمایند. این احتمال هم وجود دارد که اپل قابلیتی را در ایرتگز قرار داده باشد تا کاربران با اسکن کردن یک ایرتگز گم شده به اطلاعات صاحب آن ایرتگز جهت برگرداندن آن به صاحبش دسترسی داشته باشند.

اطلاعات دیگری که از این نسخه بتا به دست آمده اند نشان می دهند که اپل میخواهد این نسخه از سیستم عامل iOS را به سیستم عاملی پیشتاز در زمینه پیدا کردن وسیله های گم شده با استفاده از لوازم جانبی مانند ایرتگز یا مشابه آن (مانند Tile) تبدیل کند. اگر این اتفاق بیفتد کاربران می توانند حتی از وسایلی مشابه ایرتگز که توسط شرکت های دیگر فراوری شده اند با استفاده از اپ Find My استفاده نمایند و نوتیفیکیشن هایی را در رابطه با این لوازم جانبی توسط iOS دریافت نمایند.

علاوه بر ایرتگز، اطلاعاتی از اولین نسخه بتا iOS 14.3 به دست آمد ه اند که شامل عکس هایی است که شکل شماتیک ایرپادز استودیو اپل را نشان می دهند. در کنار ایرپادز استودیو شاهد قرار داده شدند اطلاعاتی در رابطه با قابلیت عکس برداری با فرمت ProRAW و نحوه جدید پیشنهاد اپ توسعه داده شده توسط دیگر توسعه دهندگان در زمان راه اندازی اولیه در این سیستم عامل هستیم.

  • تصویر جدیدی از جاکلیدی ایرتگز اپل منتشر شد

منبع: Appleinsider

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2714

به "اولین بتای iOS 14.3 توسعه ایرتگز توسط اپل را تأیید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بتای iOS 14.3 توسعه ایرتگز توسط اپل را تأیید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید