برابر استقلال دقت لازم را نداشتیم، باخت را شرافتمندانه پذیرفتیم

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعید آذری پس از شکست یک بر صفر تیم فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم ولی به تیمی که بازی خوب می کند، امتیاز نمی دهند بلکه به تیمی که دقت بیشتر و تمرکز کافی برای استفاده از توپ هایش در امر گلزنی می کند و به گل می رسد، امتیاز می دهند.

برابر استقلال دقت لازم را نداشتیم، باخت را شرافتمندانه پذیرفتیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اضافه نمود: همین موضوع درس بزرگی برای بازیکنان ما می شود؛ دقیقاً مانند بازی با پرسپولیس که متأسفانه با دقت لازم بازی نکردیم.

آذری ادامه داد: وقتی بازی به سمت حوادث می رود، باید تمرکز و دقت داشته باشیم چون ممکن است پنالتی یا موقعیتی مشابه نصیب تیم حریف شود. فکر می کنم کمترین حق فولاد در این بازی یک امتیاز بود.

وی یادآور شد: امیدوارم فولاد روندی را که قبلاً داشت، طی کند. من به تیمم امیدوارم و از آقای نکونام و بازیکنان تیم نیز تشکر می کنم. به استقلال هم برای بردی که کسب کرد، تبریک می گویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره عملکرد داور بازی گفت: به خودمان اجازه نمی دهیم درباره این موضوع اظهارنظر کنیم، تیممان باخته است و آن را شرافتمندانه پذیرفته ایم. باید قبول کنیم اگر چنین شرایطی پیش آمد، خودمان را آماده کنیم.

آذری درباره بسته بودن پنجره جابجایی تیم فولاد خوزستان در زمستان شرح داد: قاعدتاً چنین موضوعی وجود دارد. ما سال گذشته در نیم فصل توانستیم خریدهای خوبی داشته باشیم. با توجه به محدودیت هایی که امسال داشتیم، نتوانستیم بازیکن بگیریم و بعید به نظر می رسد تا 28 اسفند که مهلت جابجایی است، مشکل محرومیت ما حل شود.

وی درباره اینکه از فدراسیون فوتبال انتظار چه کمکی با توجه به آسیایی بودن فولاد در راستای لغو محرومیت های این باشگاه از جذب بازیکن دارد؟ گفت: این موضوع که خیلی خوب است اما همین فدراسیون پنجره ما را بسته است و ما مجبور شدیم به دادگاه عالی ورزش برویم. اگر قرار بود پنجره را خود آنها باز کنند، چرا فدراسیون آن را بست؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: ما تمام مستندات خود را برای جذب یک بازیکن آماتور ارائه کردیم و همین بازیکن نیز رفت و قراردادی بست. اگر فدراسیون تلاش می کند، ممنون می شویم اما همین کمیته تعیین شرایط پنجره جابجاییی مان را بسته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3499

به "برابر استقلال دقت لازم را نداشتیم، باخت را شرافتمندانه پذیرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برابر استقلال دقت لازم را نداشتیم، باخت را شرافتمندانه پذیرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید