بهترین رستوران های حلال در پکن؛ چین

به گزارش یزد بلاگ، آشپزی پکن تاثیرهای زیادی از آشپزی شاندونگ، غذاهای دربار سلطنتی و غذاهای حلال و اسلامی گرفته است. در سفر به پکن و چین می توانید تجربه ای بسیار خوشمزه و لذیذ از شکم گردی داشته باشید و بهترین غذاهای چینی را امتحان کنید. در این مطلب بهترین رستوران های حلال در پکن را معرفی می کنیم که بهترین و خوشمزه ترین غذاهای چینی را مطابق با قوانین شرعی و اسلامی به مشتریان ارائه می کنند.

بهترین رستوران های حلال در پکن؛ چین

1- رستوران هونگ بین لو | Hong Bin Lou

یکی از بهترین رستوران های حلال در پکن رستورانی به نام هونگ بین لو است که در سال 1853 افتتاح شده است! این رستوران قدیمی با ارائه غذاهای اسلامی و حلال در بین گردشگران مسلمان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و امروزه یکی از بهترین رستوران های حلال در پکن به حساب می آید. این رستوران ابتدا در شهر تیانجین قرار داشت اما به دلیل محبوبیتی که پیدا کرد در دهه 1950 به شهر پکن نقل مکان کرد. شاید به خاطر همین تجربه حضورش در شهر ساحلی تیانجین باشد که امروزه این رستوران در زمینه سرو غذاهای دریایی شهرت و تبحر زیادی دارد. البته در کنار غذاهای دریایی، نباید از انواع استیک و غذاهای گوشتی هم غافل شد.

آدرس: n11 Zhanlanguan Road, Xicheng Qu Beijing Shi, 100037, China

2- رستوران مو دِ لو | Mu De Lou

این رستوران در منطقه ای مسکونی در نزدیکی خیابان مشهور غذاهای حلال پکن به نام نیوجی قرار گرفته است و با ارائه بهترین غذاهای پکن و چین مثل اردک کباب پکنی به عنوان یکی از بهترین رستوران های حلال در پکن شهرت پیدا کرده است. علاوه بر این، انواع کباب بره و سوپ دم گاو که غذایی مشهور در چین است هم در این رستوران سرو می شود. البته از آن جا که این رستوران در منطقه ای غیرتوریستی و مسکونی قرار گرفته شاید سرویس دهی آن به اندازه رستوران های مشهورتر نباشد. با این حال، این رستوران همچنان یکی از بهترین رستوران های حلال در پکن محسوب می شود و غذاهایی خوشمزه و لذیذ را می توانید با خیال راحت در این رستوران سفارش بدهید.

آدرس: Guanganmen Inner Street, Haidian Beijing Shi, China

3- رستوران جو بوآ یوآن | Ju Bao Yuan

اگر بخواهیم در مورد بهترین رستوران های حلال در پکن صحبت کنیم واقعا جا دارد رستوران جو بوآ یوآن را هم به شما معرفی کنیم. در این رستوران انواع غذاهای گوشتی و کباب که با گوشت بره تهیه شده اند بر طبق قوانین اسلامی تهیه شده و به مشتریان ارائه می شوند. این رستوران انواع استیک بره و گوساله را با طعمی لذیذ و ترد و در کنار انواع نوشیدنی های گوارا به مشتریان ارائه می کند. نان کنجدی مخصوص این رستوران آن قدر محبوب و پرطرفدار است که مسئولین رستوران مجبور شده اند محدودیتی برای خرید این نان قرار بدهند. این رستوران محبوب دو شعبه در نیوجی دارد که به خاطر شهرت و محبوبیت زیادی که دارند همیشه شلوغ و پر ازدحام هستند. بنابراین پیشنهاد می کنیم از قبل صندلی تان را رزرو کنید تا مجبور نشوید در صف های طولانی منتظر بمانید.

آدرس: n-2 Niujie Street, Xicheng Qu Beijing Shi, 100053

4- رستوران A XI YA

در سرتاسر پکن رستوران هایی که در زمینه آشپزی درباری و سلطنتی سنتی چین یا Siheyuan تبحر داشته باشند کم نیستند. اما پیدا کردن رستورانی که غذاها و آشپزی منطقه سین کیانگ را به مشتریان ارائه کند کار چندان ساده ای نیست. رستوران A Xi Ya یکی از این رستوران هاست که به عنوان یکی از بهترین رستوران های حلال در پکن هم شهرت پیدا کرده است. در این رستوران می توانید در اتاق ها بنشینید که فضاهای اختصاصی برای غذا خوردن دارند یا این که در حیاط و در ناحیه عمومی بنشینید و از طمع بی نظیر انواع کباب و غذاهای کلاسیک و سنتی سین کیانگ لذت ببرید.

آدرس: East 3rd Ring Road South, Chaoyang Qu Beijing Shi

5- رستوران سین کیانگ باژو جین سیت | XINJIANG BAZHOU JINSITE

اگر اولین بار است که می خواهید غذای منطقه سین کیانگ را امتحان کنید و می خواهید بهترین و اصیل ترین طعم را تجربه کنید به رستوران سین کیانگ باژو جین سیت بروید. این رستوران در زمینه آشپزی سین کیانگ تخصص دارد و یکی از بهترین رستوران های حلال در پکن به حساب می آید. در این رستوران می توانید انواع غذاهای کلاسیک و سنتی مثل کباب بره، جوجه اسپایسی و نان و ماست خانگی و محلی را امتحان کنید و از طعم مطبوع و خوشمزه آن ها لذت ببرید.

آدرس: Sidaokou Road, BeiXiaGuan, Haidian Qu Beijing Shi, 100098

6- رستوران حلال در دانشگاه زبان و فرهنگ پکن | HALAL RESTAURANT IN THE BEIJING LANGUAGE AND CULTURE UNIVERSITY

این رستوران دقیقا مصداق شاخص این جمله است که نباید چیزی را از ظاهرش قضاوت کرد! این رستوران که در بخشی از دانشگاه زبان و فرهنگ پکن قرار گرفته تنها یک رستوران دانشجویی نیست و به عنوان یکی از بهترین رستوران های حلال در پکن شهرت و معروفیت پیدا کرده است. این رستوران بیش از هر چیز به خاطر طعم خوشمزه غذاها و همین طور قیمت پایین و مقرون به صرفه غذاهایش شهرت پیدا کرده است. بنابراین اگر در سفر به پکن دوست دارید یک وعده غذای خوشمزه را با قیمتی مناسب خریداری کنید می توانید سری به این رستوران دانشجویی بزنید.

آدرس: Bei Jing Yu Yan Da Xue WuDaoKou, Haidian Qu Beijing Shi, 100083, China

7- رستوران باربکیو جی | Barbecue Ji

یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های حلال در پکن رستوران باربکیو جی است. این رستوران همان طور که از نامش مشخص است در طبخ و ارائه انواع غذاهای باربکیو و کبابی شهرت دارد و لذیذترین کباب های بره شهر را می توانید در این رستوران نوش جان کنید. این رستوران چندین شعبه در سطح شهر دارد و اگر به شعبه کنار پل ییندیان در منطقه Houhai بروید می توانید از طعم ترد و برشته بره کباب و چشم انداز زیبای رودخانه لذت ببرید. در بخشی از این رستوران و در طبقه اول، غذاهای آماده هم به فروش می رسد که در صورتی که عجله دارید می توانید غذایتان را بگیرید و بروید.

آدرس: Xianyukou Street, Dongcheng Qu Beijing Shi

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 846

به "بهترین رستوران های حلال در پکن؛ چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های حلال در پکن؛ چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید