بهترین شهرهای اروپا برای سفر در سال 2020

به گزارش یزد بلاگ، سفر به اروپا همواره از جذابیت های زیادی برخوردار بوده و هست. این قاره سبز با زیبایی های طبیعی، تاریخی و تکنولوژیک خود همه ساله هزاران توریست را به سوی خود می کشاند اما بعضی از شهرهای اروپا، از بقیه زیباتر و دیدنی تر هستند و از آن جا که زمان کافی برای سفر به تمام شهرها و کشورهای این قاره وجود ندارد، معرفی این شهرها می تواند یک فرصت فوق العاده باشد. علاوه بر این، دانستن نکات مهم در سفر به اروپا نیز لازم است که ما قبلا در مقاله ای به آن پرداخته ایم. با این وجود، در این مطلب مجله خبرنگاران میخواهد تا بهترین شهرهای اروپا برای سفر در سال 2020 را به شما معرفی کند. پس با ما همراه باشید.

بهترین شهرهای اروپا برای سفر در سال 2020

بهترین شهرهای اروپا برای سفر چطور انتخاب می شوند؟

طبق نظرسنجی اجرا شده که در آن 600 هزار نفر شرکت داشتند، شهرهایی که در ادامه به آن می پردازیم به عنوان بهترین شهرها برای سفر به اروپا در سال 2020 میلادی (99 شمسی) انتخاب شدند. بنابراین، اگر به دنبال شهری با فضای رمانتیک هستید، قصد دارید با خانواده به سفر بروید، تعطیلات را در سواحل بگذرانید، با فرهنگ های مختلف آشنا شوید، با دوستان سفر کنید یا حتی به تنهایی چند روزی را بگذرانید، بهتر است این شهرها را به خاطر داشته باشید. برای سفر به هر کدام از آن ها نیز می توانید به صورت حضوری یا آنلاین تور رزرو کنید.

شهر کلمر در فرانسه، یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سفر در سال جدید!

کلمر (Colmar) در فرانسه، به حق یکی از بهترین مقاصدی است که می توان در سفر به اروپا می توان به آن سفر کرد. این شهر برای زوج های جوان، مقصدی مناسب برای ماه عسل به شمار می آید و برای دوستداران غذاهای مختلف، موسیقی و فرهنگ نیز بدون شک یک شهر رویایی است. این شهر را می توان در تمام طول سال بازدید کرد اما قطعا در طول کریسمس یکی از بهترین زمان ها برای سر زدن به کلمر محسوب می گردد. در این زمان، بازارچه های مخصوص سال نوی میلادی به همراه چراغانی های مخصوص کریسمس در سرتاسر شهر دیده می شوند. در این زمان، جشنواره های فروش بهاره و فستیوال های بهاره برگزار می شوند که هر کدام از زیبایی ها و جذابیت های ویژه ای برخوردارند.

یکی از جالب ترین نکاتی که درمورد کلمر این مورد از بهترین شهرهای اروپا برای سفر وجود دارد این است که آفتابی ترین شهر در تمامی فرانسه به حساب می آید و در طول سال، به طور معمول 300 روز آفتابی را پشت سر می گذارد. بنابراین، اگر دوستدار روزهای آفتابی هستید، بدون شک این شهر می تواند مقصد رویایی شما باشد.

شهر تاریخی آتن در یونان، مقصدی که همواره برای سفر جذاب است!

آتن، یکی از شهرهای خاص در تمامی دنیا به حساب می آید. در این شهر می توانید تقابل سنت و مدرنیته را مشاهده کنید که چطور موزه ها در کنار مغازه ها و رستوران ها در کنار بناهای تاریخی سر بر آورده اند. آتن به همراه رم، مهد تمدن بشری در اروپا محسوب می گردد و در واقع موزه ای است پویا و زنده که می توان در آن قدم زد و تاریخ را به عینه لمس نمود. مردم این شهر نیز بسیار مهمان نوازند و در آتن احسای می کنید که در شهر خودتان قدم می زنید. این مهد روشنفکری در اروپا، یکی از بهترین مناظر دیدنی مدیترانه ای را در خود دارد و در آن می توان از غذاهای فوق العاده مدیترانه ای لذت برد. همچنین، زندگی شبانه در آتن صندلی ویژه ای دارد و به هنر نیز اهمیت زیادی داده می گردد.

پایتخت گرجستان، یکی از بهترین شهرها در سفر به اروپا در سال جدید

تفلیس، یکی از بهترین شهرها برای سفر به اروپا محسوب می گردد. شهری که مقصدی بی نظیر برای دوستداران فرهنگ، هنر و معماری است و تضمین می کنیم که دیدن این شهر حیرت شما را به همراه خواهد داشت! معماری جالب و منحصر به فرد ساختمان ها در این شهر که تلفیقی از هنر کلاسیک، نئوکلاسیک، دوران کمونیسم و معماری مدرن است، همگان را به تعجب وا می دارد. همچنین یادتان باشد که حتما از مجسمه محافظ این شهر دیدن کنید که با بالا رفتن از آن می توان به تمامی شهر اشراف داشت. علاوه بر این، پل صلح، کلیسای متکی (Metekhi)، حمام های سنتی و سالن های تئاتر و پارک های مختلف باعث شده تا تفلیس برای بچه ها و بزرگسالان یک جاذبه فراموش نشدنی باشد. برای رزرو هتل همواره می توانید از وب سایت ما اقدام نمایید.

شهر وین در اتریش، یکی از بهترین شهرهای اروپا برای گذراندن ماه عسل!

وین در کنار شهرهایی مانند پاریس، رم، بروژ و پراگ یکی از بهترین مقاصد برای سفر زوج ها یا گذراندن ماه عسل است. همچنین این شهر زیبا، از آنجا که یکی از امن ترین مقاصد برای سفر در تمامی اروپا به شمار می آید، یک گزینه مناسب برای سفرهای خانوادگی محسوب می گردد. با محصولات ارگانیک و مناظر فوق العاده، معماری زیبا، موزه ها و رستوران های بی نظیر این شهر دیدنی های فراوانی برای شما دارد.

پاریس، پایتخت همواره جذاب کشور فرانسه

با این که پایتخت فرانسه و یکی از زیباترین شهرهای دنیا، در همه فصول پذیرای مسافران است، بهار رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد. اگر تمایل دارید تا تعطیلات خود را شهری با فرهنگی بی نظیر بگذرانید، بدون شک پاریس مقصدی است که باید به آن فکر کنید. موزه های این شهر بدون شک فوق العاده اند اما خیابان ها، کوچه ها و کارگاه های هنری آن نیز به همین اندازه جذاب هستند و این را برترین هنرمندان دنیا هم تایید نموده اند. هنرمندانی مانند پیکاسو، زولا، هوگو و غیره… پاریس در حقیقت، تلفیقی از زیبایی های شهرهای رم و برلین به شمار می آید که با جنبه های تاریخی و مدرنش در کمال زیبایی به سر می برد. اگر به این شهر سفر می کنید، حتما به بستنی فروشی سنت لوییس اِله سر بزنید و از بستنی های آبی رنگش هم امتحان کنید!

برای خرید بلیط هواپیما می توانید به وب سایت خبرنگاران مراجعه کنید یا به صورت حضوری یا تلفنی با ما در ارتباط باشید.

در این مقاله، به بهترین شهرهای اروپا برای سفر پرداختیم و از جاذبه های آن ها گفتیم. علاوه بر این، بیگگوسچ در لهستان، ریجکا در کرواسی، نامور در بلژیک، سیبیو در رومانی و کاسکایس در پرتغال نیز از دیگر شهرهای زیبا و دیدنی اروپا است که حتما باید دیدن آن ها را در برنامه خود بگنجانید! آیا تا به حال به یکی از این شهرها سفر نموده اید؟ آن ها را چگونه یافتید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: الی گشت
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 664

به "بهترین شهرهای اروپا برای سفر در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای اروپا برای سفر در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید