تاریخ عرضه Hyper Scape برای کنسول ها و کامپیوتر تعیین شد

به گزارش یزد بلاگ، بتل رویال جدید یوبی سافت که دو سه هفته پیش در قالب نسخه ای آزمایشی راه اندازی شد، قرار است تا یک هفته دیگر رسما عرضه گردد. یوبی سافت خبر داده است که بازی Hyper Scape در روز 11 آگوست (21 مرداد) روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه Hyper Scape برای کنسول ها و کامپیوتر تعیین شد

عرضه Hyper Scape آغاز فصل اول این بازی را هم رقم خواهد زد؛ فصل نخست بازی قرار است شامل مجموعه ای از محتوای تازه در مقایسه با نسخه آزمایشی باشد و قابلیت های جدیدی را هم به افزونه توییچ آن بیاورد.

یکی از مشخصه های جدید و متفاوت Hyper Scape نه در خود بازی، بلکه برای بینندگان آن طراحی شده است. بینندگان استریم های Hyper Scape می توانند همان طور که مشغول تماشای بازی هستند، روی دنیای آن تژثیر بگذارند. همچنین بینندگان با دیدن استریم ها، آیتم هایی برای بازی خود دریافت می نمایند. حتی همین حالا هم که بازی عرضه نشده است، تا خاتمه امشب فرصت دارید تا یک ساعت استریم بازی را در توییچ تماشا و تعدادی آیتم برای اکانت خود دریافت کنید.

فرقی هم نمی کند روی کنسول بازی کنید یا کامپیوتر، اکانت Hyper Scape شما روی تمام پلتفرم ها یکسان است و به تمام آیتم هایی که دریافت نموده باشید، روی هر پلتفرمی دسترسی خواهید داشت.

واحد پولی بیت توییچ هم با آغاز فصل اول Hyper Scape به ابزاری برای پشتیبانی از استریمرها تبدیل خواهد شد. با پرداخت مقداری بیت در توییچ، می توانید کاری کنید تا افکت های بصری زیبایی در داخل بازی و برای تشویق استریمر خاص شما شکل بگیرند.

افزونه توییچ بازی در حال حاضر 9 قابلیت مختلف دارد که بیننده ها می توانند آن ها را میان بازی فعال نمایند. برای مثال قابلیت جدیدی که در فصل اول اضافه می گردد، حالت مبارزه تن به تن مرگبار است که با فعال شدن، سلاح سرد تمام بازی نماینده ها می تواند برای مدتی کوتاه با یک ضربه هر کسی را از پای در بیاورد.

به طور کلی، آن قدر که یوبی سافت از قابلیت های مختلف Hyper Scape در توییچ صحبت نموده، حرفی از خود بازی نزده است و این موضوع مشخصا نگران نماینده است؛ اساسا بینندگان توییچ به دنبال تماشای یک بازی خوب و هیجان انگیز هستند. در حال حاضر Hyper Scape از نظر گیم پلی هیچ فزونی نسبت به وارزون یا فورت نایت یا ایپکس لجندز ندارد و یا حتی نزدیک به آن ها هم نیست.

تمرکز بازی روی بینندگان توییچ آن قدر زیاد است که می توان بتل پس (Battle Pass) بازی را خریداری کرد و برای پیشرفت بتل پس، به جای بازی کردن در توییچ به تماشای استریم ها مشغول شد؛ آن هم با در نظر دریافت این موضوع که بازی اساسا در توییچ بیننده ای ندارد.

فصل اول Hyper Scape قرار است کمی هم قصه تعریف کند. تعریف قصه های بازی کم و بیش مثل ایپکس لجندز صورت می گیرد. هر هفته، یک آیتم در نقشه بازی قرار داده می گردد که بازی نماینده ها با پیدا کردن آن، یک کمیک کوتاه شامل قصه شخصیت ها می بینند.

قرار است حدود یک هفته آینده شاهد عرضه Hyper Scape روی تمام پلتفرم ها باشیم و به سادگی می توانیم بگوییم که این موضوع، برای بیشتر افراد اهمیتی ندارد؛ طوری که یوبی سافت اگر می خواهد با این بازی در رقابت بین بتل رویال ها به جایی برسد، باید از همین حالا به فکر اعمال تغییراتی اساسی در آن باشد.

می توانید در ادامه تریلری که برای معرفی فصل اول Hyper Scape منتشر شده است را ببینید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1857

به "تاریخ عرضه Hyper Scape برای کنسول ها و کامپیوتر تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Hyper Scape برای کنسول ها و کامپیوتر تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید