ترامپ: با اختلاف بهترین اقتصاد جهان هستیم!

به گزارش یزد بلاگ، رئیس جمهور آمریکا در توئیت هایی به تمجید از عملکرد مالی دوران ریاست جمهوری خود پرداخت.

ترامپ: با اختلاف بهترین اقتصاد جهان هستیم!

به گزارش خبرنگاران به نقل از نشریه کنگره آمریکا، دونالد ترامپ در چندین پیغام توئیتری به دفاع از عملکرد خود پرداخت. وی که اکنون وارد سومین سال ریاست جمهوری خود شده است خود را آماده سخنرانی در اجلاس مجمع دنیای اقتصاد در شهر داووس می نماید که با توجه به اخبار منتشرشده در مورد تهدید به شروع جنگ تجاری با اتحادیه اروپا برای بازارهای مالی اهمیت زیادی دارد.

در شرایطی که رشد مالی آمریکا کاملا از رشد نیرومند سال ابتدایی ریاست جمهوری ترامپ فاصله گرفته است؛ وی در پیغامی توئیتری نوشت: سال جاری نیز به مانند سال قبل صدها میلیارد دلار به فراوری ناخالص داخلی مان افزوده خواهد شد. ما با اختلاف بهترین اقتصاد در دنیا هستیم!

وی هم چنین در توئیتی دیگر ضمن اشاره به قرار دریافت نرخ بیکاری آمریکا در کمترین سطح نیم قرن اخیر گفت: خیلی شادمانم که در روز بزرگداشت مارتین لوترکینگ اعلام کنم که نرخ بیکاری آمریکایی های آفریقایی تبار به کمترین سطح خود رسیده است. نه فقط این، که نرخ بیکاری برای جوانان و نرخ فقر نیز به کمترین سطح خود رسیده و این عالی است!

این ادعای ترامپ با واکنش سریع اسوشیتدپرس روبرو شد. این خبرگزاری در پاسخ به توئیت ترامپ نوشت: نرخ بیکاری آفریقایی تبارها در می 2018 به کمترین سطح خود رسید اما اکنون از آن فاصله گرفته است. این نرخ همچنین اکنون شش درصد است که در مقایسه با نرخ بیکاری 3.5 درصدی برای کل کشور هنوز در سطح بالایی قرار گرفته است.

ترامپ همچنین به امضای فازه نخست توافق تجاری با چین اشاره نمود و نوشت: کشاورزان خیلی از امضای توافق با چین شادمان هستند. به زودی قراردادهای (مشابهی) با کانادا و مکزیک امضا می کنیم. آنها یادشان خواهد بود که حتی وقتی چین توافق را امضا نمی کرد توانستم درآمد عظیمی را به وسیله تعرفه ها به دست بیاورم و آن پول را خرج حمایت از کشاورزان کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 804

به "ترامپ: با اختلاف بهترین اقتصاد جهان هستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: با اختلاف بهترین اقتصاد جهان هستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید