ترامپ حمله سایبری به آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه را تایید نموده بود

به گزارش یزد بلاگ، رئیس جمهوری آمریکا تایید کرد که در سال 2018 میلادی اجازه حمله سایبری به آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه را صادر نموده بود.

ترامپ حمله سایبری به آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه را تایید نموده بود

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به تازگی به روزنامه واشنگتن پست اعلام نمود که مجوز حمله سایبری 2018 به آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه را وی صادر نموده بود؛ آژانسی که از سوی واشنگتن به رهبری مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 میلادی متهم شده است.

ترامپ در پاسخ به سوال روزنامه واشنگتن پست مبنی بر اینکه آیا وی دستور این حمله سایبری را داده بود یا خیر، گفت: صحیح است.

دونالد ترامپ تاکید نمود که هیچکس در برابر روسیه جدی تر از وی نبوده است.

وی گفت: باراک اوباما (رئیس جمهوری سابق آمریکا) پیش از انتخابات 2016 می دانست که روسیه قصد مداخله و خرابکاری دارد یا به او در این رابطه اطلاعاتی داده بودند. در هر صورت اوباما حرفی در این رابطه مطرح نکرد. دلیل اینکه او چیزی نگفت این بود که نمی خواست وارد این بازی گردد چرا که فکر می کرد هیلاری کلینتون پیروز می گردد چرا که او نظرسنجی های ساختگی و نادرست را خوانده بود. از این رو، اوباما گمان می کرد که هیلادی پیروز انتخابات خواهد بود. و ما اکثریت خاموش و آرامی داشتیم که می گفتند نه، ما ترامپ را دوست داریم.

در 18 آوریل سال 2019 میلادی، وزارت دادگستری آمریکا گزارش نهایی مربوط به تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه درباره اتهامات تبانی ترامپ-روسیه و مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را منتشر کرد.

مولر اتهام تبانی میان مقامات روسیه و کمپین انتخاباتی ترامپ را رد کرد اما گفت که مسکو کوشش می نموده تا در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی آمریکا مداخله کند. روسیه بارها این اتهامات را رد نموده و تاکید دارد که هرگز در امور داخلی آمریکا مداخله ننموده است.،ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1695

به "ترامپ حمله سایبری به آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه را تایید نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ حمله سایبری به آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه را تایید نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید