تست کرونا در منزل با کم ترین هزینه

به گزارش یزد بلاگ، با توجه به همه گیر بودن بیماری کرونا و آمار بالای مرگ و میر در طی مدت شیوع آن، بسیاری از اشخاص با هر نشانه ای که به علائم ابتلا به کرونا شباهت داشته باشد مشکوک به ابتلا می شوند. همان طور که می دانید اگر شخصی به کرونا مبتلا شده باشد نباید در اماکن عمومی حاضر گردد به همین علت ترک منزل برای انجام آزمایش یک رفتار پر خطر محسوب می گردد. هوم کا با درک شرایط فعلی و برای آسایش شما عزیزان امکان انجام تست کرونا در منزل را با کم ترین قیمت فراهم کرده است.

تست کرونا در منزل با کم ترین هزینه

انواع روش های تست کرونا

در این روزها از انواع روش های تست کرونا صحبت می گردد که در هر یک هم از روش های خاص آزمایشی برای تشخیص ورود ویروس به بدن استفاده می گردد. در این بخش قصد داریم شما را با این روش ها آشنا کنیم تا در زمان انجام تست بدانید که دقیقأ چه تستی از شما گرفته می گردد.

  • آزمایش PCR یا آزمایش مولکولی: تست PCR که به وسیله نمونه گیری از حلق و بینی انجام می گردد مطمئن ترین روش آزمایشی برای تشخیص کرونا ویروس به تعداد میرود. چون ویروس کرونا ابتدا به وسیله مجاری حلق و بینی وارد بدن می گردد در آزمایش پی سی آر، نمونه از این نواحی گرفته می گردد. این نمونه همراه با درد نیست زیرا تکنسین فقط پنبه آغشته به مواد مخصوص آزمایش را وارد مجاری تنفسی می نماید.
  • روش سرولوژی یا آزمایش آنتی بادی: در این روش با آنالیز آنتی بادی ترشح شده در بدن، ابتلای شخص به بیماری کرونا در گذشته تشخیص داده می گردد. آنتی بادی واکنش سیستم ایمنی بدن در مقابل یک عفونت است که تا دو هفته پس از بهبود در خون وجود دارد و با آزمایش سرولوژی تشخیص داده می گردد. آزمایش سرولوژی فقط از این جهت اهمیت دارد که نشان می دهد آیا شما در گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده اید یا خیر.

قیمت تست کرونا چه قدر است؟

ویروس کرونا از همان ابتدای شیوع، وحشت زیادی را در بین مردم ایجاد کرد و همین موضوع باعث شد تا مراکز آزمایشگاهی با قیمت های متفاوتی اقدام به ارائه خدمات نمایند. در این میان در برخی از مراکز، تست با قیمتی چندین برابر قیمت واقعی انجام شد. اما هوم کا مجموعه ای است که از همان ابتدا سعی در ارائه خدمات پزشکی با قیمت معقول داشته است. در واقع شما در زمان پرداخت قیمت تست کرونا در منزل باید به نکات مختلفی که در معین هزینه تاثیرگذار هستند توجه داشته باشید:

  • بعد مسافت منزل
  • نوع تستی که متقاضی انجام آن هستید(تست PCR و یا تست آنتی بادی در منزل)
  • سرعت دریافت نتیجه تست

در هر صورت با توجه به مطالب گفته شده و مزایای انجام تست در منزل، هزینه ای که پرداخت می کنید ارزان خواهد بود.

تست کرونا در منزل و محل کار شما

هوم کا آمادگی لازم را هم برای انجام تست در منزل و هم در محل کار دارد. اگر قصد دارید تست کرونا را در منزل انجام بدهید لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در زمان حضور تکنسین از ماسک بهره ببرید
  • پنجره ها را باز بگذارید
  • بعد از سرانجام تست، سطوح را ضدعفونی کنید.

رعایت نکات مذکور برای انجام تست کرونا در محل کار هم لازم است.

اگرچه تست کرونا در منزل برای همه افراد در مقایسه با حضور در مراکز درمانی و آزمایشگاهی گزینه مناسب تری محسوب می گردد اما چند دسته از اشخاص هستند که استفاده از خدمات تست کرونا در منزل و عدم حضور در مراکز آزمایشگاهی برای آن ها لازم است:

  • اشخاصی که به علت معلولیت جسمی قادر به تحرک نیستند. بعلاوه اشخاص سالخورده ای که تردد برای آن ها مشکل است.
  • اگر کودک شما مشکوک به ابتلا است توصیه می گردد برای انجام تست از خدمات تست آنتی بادی در منزل بهره ببرید زیرا ریسک ابتلای بچه ها به کرونا به علت ضعیف بودن سیستم ایمنی آن ها بالاتر است به همین علت حتی اگر کودکتان مبتلا به کرونا نباشد با حضور در مراکز آزمایشگاهی ممکن است بیمار گردد. به علاوه بسیاری از بچه ها در زمان حضور در آزمایشگاه به علت ترسی که از انجام آزمایش دارند اجازه گرفتن نمونه را به تکنسین نمی دهند.
  • اشخاصی که بیماری زمینه ای دارند و حضور ان ها در مراکز آزمایشی برای ان ها می تواند خطرناک باشد. اشخاص مبتلا به سرطان، دیابت، هپاتیت و مسائل تنفسی جزء این دسته قرار دارند.

خوب است بدانید که خدمات تست کرونا در محل کار هم برای اشخاص کارمندی که باید بیشتر ساعات روز را در محل کار خود حضور داشته باشند و امکان حضور در مراکز آزمایشی را ندارند فرصت بسیار خوبی برای حصول اطمینان از سلامت است. در مواردی که تست کرونا در محل کار انجام می گردد مانند تست کرونا در منزل، نمونه از سوی پرستار یا تکنسین با رعایت شرایط بهداشتی به آزمایشگاه منتقل می گردد و در آنجا پس از انجام مراحل مختلف، نتیجه در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

برای انجام تست کرونا در منزل و محل کار فقط کافی است با هوم کا تماس بگیرید و آدرس محل کار یا منزل خود را اعلام کنید. روزی که شما برای انجام تست امادگی داشته باشید همکاران ما در محل حضور پیدا می نمایند. برای انجام تست در محل کار به این نکته دقت داشته باشید که اگر محل کار شما محیطی آلوده باشد ممکن است نتیجه تست را تحت تاثیر قرار بدهد زیرا ورود آلاینده ها به داخل نمونه می تواند در تغییر نتیجه به طور اشتباه موثر اقع گردد. بنابراین در چنین مواردی بهتر است از خدمات تست کرونا در منزل بهره ببرید.

در سرانجام لازم است بدانید که تست کرونا در تهران هم انجام می گردد و شما در هر منطقه ای که سکونت داشته باشید می توانید با هوم کا تماس بگیرید و با انتخاب نوع آزمایش برای اطمینان از سلامت خود از خدمات این مجموعه بهره ببرید. سلامتی شما آرزوی ماست. با انتخاب این مجموعه دریافت خدمات پزشکی را با کیفیت بالا تجربه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4207

به "تست کرونا در منزل با کم ترین هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونا در منزل با کم ترین هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید