تصمیم جدیدی در مورد کادر فنی تیم ملی بسکتبال نداریم

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رامین طباطبایی با بیان اینکه برای برگزاری فصل جدید لیگ برتر جلسات متعددی با کارشناسان مربوطه داشته ایم، گفت: در این زمینه کارگروه های لازم را تشکیل داده ایم. برنامه این است از تیرماه برای فصل جدید لیگ برتر با اعلام فراخوان استارت بزنیم.

تصمیم جدیدی در مورد کادر فنی تیم ملی بسکتبال نداریم

وی ادامه داد: نظر فدراسیون بر روی آغاز فصل جدید لیگ برتر از شهریورماه است. با این حال در نشستی که بعد از فراخوان عمومی با نمایندگان تیم های متقاضی شرکت در مسابقات خواهیم داشت و ما در خصوص زمان لیگ به جمع بندی می رسیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر مورد توجه قرار دادن سلامتی ورزشکاران برای برگزاری لیگ برتر گفت: باید پیش از آغاز فصل جدید مسابقات تمهیدات لازم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا اندیشیده شود تا بدون هیچ دغدغه ای بتوانیم رقابت ها را برگزار کنیم.

طباطبایی در خصوص تیم ملی و سخن های مطرح شده در خصوص کادر فنی این تیم گفت: فعلا تصمیم جدیدی نخواهیم داشت تا ببینیم شرایط چه می شود. بعد از اعلام زمان بندی مسابقات توسط فدراسیون های جهانی و آسیایی بسکتبال از اعضای کادر فنی دعوت می کنیم تا با حضور در کمیته فنی موضوعات را بررسی و تصمیمات مناسب را اتخاذ کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به معرفی شبنم کلاهی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون و اینکه وی همزمان ریاست هیات تهران را بر عهده دارد، تاکید کرد: که بعد از صدور حکم سرپرست دبیری توسط وزارت ورزش، برای هیات تهران سرپرست جدیدی منصوب می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1423

به "تصمیم جدیدی در مورد کادر فنی تیم ملی بسکتبال نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم جدیدی در مورد کادر فنی تیم ملی بسکتبال نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید