تظاهرات یمنی ها علیه تصمیم آمریکا درباره انصارالله

به گزارش یزد بلاگ، یمنی ها در استان های ذمار، حدیده، ریمه و صعده علیه تصمیم اخیر دولت آمریکا برای درج نام جنبش مردمی انصارالله یمن در فهرست سازمان های تروریستی تظاهرات کردند.

تظاهرات یمنی ها علیه تصمیم آمریکا درباره انصارالله

به نقل از سایت شبکه خبری المسیره وابسته به انصارالله یمن، مناطق مختلف استان های ذمار، حدیده، ریمه و صعده یمن پس از نماز جمعه شاهد تجمع های اعتراضی در محکومیت تصمیم اخیر آمریکا درباره طبقه بندی جنبش انصارالله به عنوان سازمانی تروریستی بودند.

یمنی هایی که در این تجمع ها شرکت داشتند، ضمن تاکید بر مخالفت خود با این تصمیم واشنگتن، اعلام کردند: آمریکا سرکرده تروریسم است و طرفی است که دست به اقدامات تروریستی و سلطه جویی می زند و خود منبع و سرچشمه تروریست های جهان است.

تظاهرکنندگان یمنی تاکید کردند: انصارالله یک تشکل ملی است و تصمیم آمریکا تاثیر منفی بر بعد انسانی و فرایند سیاسی یمن خواهد گذاشت.

همچنین آنها از موضع گیری های طرف های منطقه ای و بین المللی علیه این تصمیم تقدیر کرده و پایداری و تلاش برای مقابله با چالش های آن را در چارچوب حق مشروع یمن برای پاسخ به این اقدام، با اهمیت دانستند.

یمنی ها بار دیگر بر پایداری و ثبات خود، مخالفت با هرگونه دخالت خارجی در امور یمن، حمایت از انصارالله در نبرد برای دفاع از عزت، شرافت، حاکمیت و استقلال یمن تاکید کردند.

آنها افزودند: این اقدام آمریکا تنها باعث افزایش همبستگی و حمایت مردم یمن از رهبری سیاسی و انقلابی این کشور در دفاع از امنیت و ثبات آن و مقاومت در برابر دشمن خواهد شد.

در بیانیه های منتشر شده پس از این تجمع ها، سکوت جامعه جهانی و نهادهای آن در برابر استمرار جنگ علیه یمن و جنایات طرف متخاصم در حق مردم یمن که نقض آشکار قوانین بین المللی و انسانی است و همینطور استمرار اقدام دشمن در توقیف کشتی های حامل مشتقات نفتی و ممانعت از ورود مواد غذایی و دارو به بندر حدیده محکوم شد. همچنین در این بیانیه ها بر اهمیت هماهنگی رویکردهای کشور به توسعه بخش کشاورزی و تولید و حمایت از صنایع نظامی تاکید شد.، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3191

به "تظاهرات یمنی ها علیه تصمیم آمریکا درباره انصارالله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات یمنی ها علیه تصمیم آمریکا درباره انصارالله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید