تقدیر از فعالان صنایع دستی گلستان به عنوان کارآفرینان برتر استانی

به گزارش یزد بلاگ، در نشست کارآفرینان استان با استاندار گلستان، از دو هنرمند صنایع دستی استان در رشته سنگ تراشی و نمدمالی به عنوان کارآفرین برتر تقدیر شد.

تقدیر از فعالان صنایع دستی گلستان به عنوان کارآفرینان برتر استانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، این نشست با حضور هادی حق شناس استاندار، ابراهیم کریمی معاون هماهنگی امور مالی استاندار ،احمد تجری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مدیران کل دستگاه های اجرایی و کارآفرینان استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.

در این نشست که تعدادی از کارآفرینان حوزه صنایع دستی و گردشگری استان نیز حضور داشتند، مصطفی براتیان هنرمند صنایع دستی در رشته سنگ تراشی و مدیر مجموعه تخصصی سنگ و گوهر آمتیست و خدیجه پقه در رشته نمدمالی و مدیرعامل شرکت تعاونی فرش دستباف سحر گل با عنوان کارآفرین برتر توسط استاندار گلستان موردتقدیر قرار گرفتند.

هادی حق شناس استاندار گلستان بابیان اینکه جمهوری اسلامی از ابتدا تا به امروز بحران های زیادی را پشت سر گذاشته است، گفت: به رغم تحریم های ظالمانه مالی در بحران شیوع ویروس کرونا شاهد همراهی گسترده خیرین بودیم و باید با توجه به قابلیت های استان کوشش کنیم جهش فراوری در امسال محقق گردد.

او توضیح داد: یاری خیرین گلستانی و تهیه تجهیزات بیمارستانی در مقابله با کرونا جان بسیاری را نجات داده و در آینده نیز برای بسیاری از بیماران مفید خواهد بود.

حق شناس افزود: فعالان بخش مالی مطالبات به حقی دارند و حل بخشی از این مطالبات بر عهده استان گلستان نیست و احتیاج به قانون گذاری و مصوبات ملی دارد.

او اعلام کرد: دستگاه های اجرایی باید یاری نمایند تا بروکراسی اداری را به حداقل برسانیم و اگر بعضی مسائل و مجوزات دچار بروکراسی می گردد به دلیل محدودیت هایی در قوانین و مسائل زیست محیطی است.

استاندار گلستان متذکر شد: در استان گلستان 520 هزار نفر کار می نمایند که از این میزان 300 هزار نفر در استان بیمه کامل دارند و از این مجموعه 11 هزار نفر به دلیل کرونا با مشکل روبرو شده اند که به وسیله اداره کار به آنان بیمه بیکاری پرداخت خواهد شد.

در این جلسه تعدادی از کارآفرین ها موضوعات و دغدغه های خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند و از خیرین و کارآفرینان برتر تقدیر شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1163

به "تقدیر از فعالان صنایع دستی گلستان به عنوان کارآفرینان برتر استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از فعالان صنایع دستی گلستان به عنوان کارآفرینان برتر استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید