تمامی مراکز اقامتی اردبیل به سیستم اطفای حریق مجهز می شوند

به گزارش یزد بلاگ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: برای داشتن آمادگی در برابر حوادث مختلف باید همه مراکز اقامتی استان اردبیل اعم از هتل ها، آپارتمان ها و خانه های مسافر مجهز به سیستم اطفای حریق و کپسول های آتش نشانی باشند.

تمامی مراکز اقامتی اردبیل به سیستم اطفای حریق مجهز می شوند

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، مسعود امامی یگانه پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین گفت: در تعطیلات تابستان به ویژه تعطیلات عید سعید فطر شاهد حضور حداکثری گردشگران در سطح استان به ویژه در شهرستان سرعین خواهیم بود که باید از آمادگی لازم در این حوزه برخوردار باشیم.

وی گفت: تدابیر لازم برای حضور فعال و مورد احتیاج نیروهای امدادی و تامین تجهیزات آتش نشانی در شهرستان در حال پیگیری است و کوشش و جدیت بر این است تا بتوانیم با تمهیدات لازم موانع و مسائل احتمالی در این راستا را رفع کنیم.

امامی یگانه توضیح داد: همه مراکز اقامتی اعم از هتل ها، آپارتمان ها و خانه های مسافر باید مجهز به سیستم اطفای حریق و کپسول های آتش نشانی باشند تا در صورت بروز حادثه ای غیرمنتظره بتوانند با آمادگی لازم با این حوادث روبرو شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل اضافه کرد: نظارت و کنترل تاسیسات سیستم های اطفای حریق، آموزش به عوامل اجرایی و اطلاع رسانی به مسافران مبنی بر رعایت ایمنی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی با تاکید بر خودداری از برپایی چادر در راستاهای رودخانه و مناطق پرخطر توضیح داد: با توجه به بارش های اخیر و شرایط جوی لازم است تا مسافران و خانواده ها در راستاهای رودخانه ها به منظور پیشگیری از حوادث و سیلاب خودداری نموده و به توصیه های ایمنی ارائه شده توجه نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1117

به "تمامی مراکز اقامتی اردبیل به سیستم اطفای حریق مجهز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی مراکز اقامتی اردبیل به سیستم اطفای حریق مجهز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید