تنظیم تفاهم نامه مشترک با سازمان بیمه سلامت و مشارکت دفتر نمایندگی کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان خبرنگاران

به گزارش یزد بلاگ، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: مرحله هفتم طرح بیمه سلامت با تنظیم تفاهم نامه مشترک با سازمان بیمه سلامت و مشارکت دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در جمهوری اسلامی برای تحت پوشش قرار دریافت 120 هزار نفر از پناهندگان آسیب پذیر به اجرا در آمد.

تنظیم تفاهم نامه مشترک با سازمان بیمه سلامت و مشارکت دفتر نمایندگی کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به پیگیری ها و کوشش های انجام شده در اداره کل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور به منظور حمایت از پناهندگان گفت: در جهت حمایت از پناهندگان جمعی ساکن کشور، مرحله هفتم طرح بیمه سلامت با تنظیم تفاهم نامه مشترک با سازمان بیمه سلامت ایران و مشارکت دفتر کنندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران برای تحت پوشش قرار دریافت تعداد 120 هزار نفر از پناهندگان آسیب پذیر به اجرا در آمد.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: این اقدام با هدف فراهم آوردن خدمات درمانی در قالب بسته جامع پایه (سرپایی، بستری و بستری موقت) با مبلغی بیش از یک هزار و چهارصد و هفتاد و سه میلیارد ریال در هفتم اسفند ماه برای مدت یکسال و با افزایش 20 درصدی تعداد ذینفعان و نیز 20 درصد اعتبار نسبت به مرحله قبل به اجراء در آمد.

شایان ذکر است سایر پناهندگان نیز می توانند با پرداخت حق بیمه مصوب (از زمان صدور دفترچه به مدت یکسال) از مزایای بسته خدماتی مذکور همانند ایرانیان استفاده کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3562

به "تنظیم تفاهم نامه مشترک با سازمان بیمه سلامت و مشارکت دفتر نمایندگی کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنظیم تفاهم نامه مشترک با سازمان بیمه سلامت و مشارکت دفتر نمایندگی کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید