جایزه سه هزار دلاری در صورت ابتلا به کرونا!

به گزارش یزد بلاگ، کشور ازبکستان بیان کرد که به هر توریستی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا گردد 3 هزار دلار خواهد داد.

جایزه سه هزار دلاری در صورت ابتلا به کرونا!

به گزارش شفقنا به نقل از البیان، درحالیکه بسیاری از کشور ها برای مبارزه با کرونا ارتباط خود را با دیگر کشور ها قطع نموده اند ازبکستان در قاره آسیا دست به اقدام جالبی زد.

این کشور اطمینان دارد که می تواند فضای امن و بدور از کرونا را برای مسافران مهیا کند.

دولت ازبکستان برنامه ای خاص و بی نظیر را برای جذب جهانگرد در نظر گرفت تا جایکه اعلام نمود به هر جهانگردی که در این کشور به ویروس کوید 19 مبتلا گردد 3 هزار دلار پرداخت خواهد نمود.

خانم سوفی ایبوتسون سفیر ازبکستان در آمریکا اعلام نمود که کشورش می خواهد به جهانگردان اطمینان دهد که در هر زمانی می توانند از این کشور بازدید نمایند، زیرا که دولت نسبت به اقدامات پیشگیرانه ای که اخیرا برای مبارزه با کرونا در نظر گرفت بسیار اطمینان دارد.

او با بیان اینکه این اقدامات در همه نقاط جهانگردی برای حمایت از جهانگرد ها در برابر کرونا انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد که رئیس جمهور قول داده است که به هر جهانگردی که در زمان حضورش در ازبکستان به کرونا مبتلا شده است 3 هزار دلار پرداخت کند.

دولت ازبکستان برای دریافت این مبلغ پیش شرط های قرار داده است از جمله اینکه فرد جهانگرد حتما باید با یک راهنمای تور معتبر سفر کند که با دستورالعمل های ایمنی و بهداشت آشنا باشد همچنانکه باید اماکن و اقامتگاه های جهانگردی نیز همه پروتکل ها بهداشتی و درمانی را طبق آنچه که دولت اعلام نموده رعایت نمایند و مجوز لازم را دریافت نموده باشند.

ازبکستان هم یکی از کشور های آسیایی است که ویروس کرونا در آن نفوذ نموده است تا جایکه 19 هزار 300 نفر در این کشور به ویروس کوید 19 مبتلا شده اند این درحالی است که 106 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

طبق اعلام وزارت بهداشت ازبکستان تا 24 جولای حدود 10 هزار و 400 نفر از مبتلایان بهبود پیدا نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1798

به "جایزه سه هزار دلاری در صورت ابتلا به کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه سه هزار دلاری در صورت ابتلا به کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید