جزئیات آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد

به گزارش یزد بلاگ، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد توضیحاتی داد.

جزئیات آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: در ساعت 5:19 صبح امروز(سه شنبه 7 مرداد ماه) یک مورد آتش سوزی در یک مرکز درمانی واقع در خیابان جلال آل احمد، نرسیده به خیابان کارگر شمالی به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد که به سرعت سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که در طبقه دوم در مجاورت بخش های درمانی، اتاقکی به وسعت حدود 6 تا هفت متر وجود داشته که وسایل تهیه کپی و سایر لوازم در آن قرار گرفته بود.

او اضافه نمود: در اتاقی که آتش سوزی اتفاق افتاده، آتش به بخشی از سقف های کاذب بالای اتاق نیز سرایت نموده و در حال گسترش بود که آتش نشانان عملیات خود را شروع کردند و به سرعت آتش خاموش شد.

ملکی با بیان اینکه مقداری دود نیز به راهرو همان بخش سرایت نموده بود، گفت: خوشبختانه از سرایت آتش به بخش های دیگر جلوگیری به عمل آمد و دود حاصله نیز تخلیه شد، همچنین مسئله ای برای بیمارانی که در بخش های مجاور حضور داشتند، پیش نیامد.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران تأکید کرد: فقط چند نفری که در راهرو حضور داشتند برای جلوگیری از اینکه مسئله ای پیش نیاید، به فضای باز منتقل شدند، اکنون نیز بخش های درمانی بیمارستان در حال خدمت رسانی هستند و مسئله ای برای بیماران به وجود نیامد.

  • جزئیات تشییع پیکر شهید آتش نشان مرتضی حیدری
  • تعداد شهدای آتش نشانی به 60 نفر رسید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1853

به "جزئیات آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید