جشنواره ترایبکا را سال جاری آنلاین ببینید

به گزارش یزد بلاگ، برگزارنمایندگان ترایبکا 2020 که قرار بود از 15 تا 26 آوریل (27 فروردین تا 7 اردیبهشت) برگزار گردد، اکنون اعلام نموده اند امیدوارند بتوانند بعضی از برنامه هایشان را به صورت آنلاین برگزار نمایند.

جشنواره ترایبکا را سال جاری آنلاین ببینید

به گزارش خبرنگاران، جشنواره فیلم ترایبکا پس از آن که اظهار داشت در زمان تعیین برگزار نمی گردد و با تاخیر این دوره را برگزار می نماید، حالا اعلام نموده بخشی از برنامه های سال جاریش به صورت آنلاین انجام می گردد.

مهر به نقل از ورایتی نوشت: جشنواره فیلم ترایبکا که پس از حمله 11 سپتامبر 2001 در نیویورک شکل گرفت، سال جاری مجبور شد در پاسخ به شیوع بیماری کرونا، برنامه خود را به تعویق بیندازد.

معرفی فیلم هایی که در ترایبکا 2019 رونمایی می شون

بر اساس این ابتکار جدید، بعضی از فیلم های مستقل که در بخش رقابتی قرار بود به نمایش درآیند، به صورت آنلاین در دسترس قرار می گیرند تا روزنامه نگاران و اعضای صنعت سینما بتوانند آنها را تماشا نمایند. خریداران امتیاز فیلم ها نیز امکان دسترسی به این فیلم ها را خواهند داشت و می توانند به سازندگان آنها پیشنهاد خرید بدهند یا استعدادهای نوظهور را کشف نمایند.

در بخش سینما 360 ترایبکا نیز 15 فیلم واقعیت مجازی در دسترس قرار می گیرد تا علاقه مندان بتوانند آنها را در خانه و به وسیله سینمای خانگی تماشا نمایند.

هیات داوران برای فیلم های بلند، کوتاه و فیلم های تبلیغاتی همچنان به برنده ها جایزه می دهند و همان گروه داوران که پیشتر اعلام شده بود که دنی بویل و رجنیا هال و لوکاس هجز هم از جمله آن ها بودند، به داوری فیلم ها می نشینند.

جین روزنتال مدیرعامل جشنواره که یکی از بنیانگذاران این جشنواره در کنار رابرت دنیرو است، اظهار داشت این برنامه ریزی تقریباً بلافاصله عملی خواهد شد. وی اضافه نمود یک برنامه ابتکاری دیگر هم با عنوان یک فیلم کوتاه در یک روز اضطراب را دور می نماید این امکان را به افراد علاقه مند می دهد تا بتوانند فیلم های کوتاه را تماشا نمایند.

وی اضافه نمود این امکان وجود دارد تا دیگر فیلم های بلند که قرار بود برای نخستین بار در ترایبکا به نمایش درآیند در جشنواره تلویزیونی ترایبکا که در سپتامبر برگزار می گردد، روی پرده بروند؛ اما هنوز برای صحبت کردن در این باره زود است.

در هر حال چند هفته سخت برای سازمان دهندگان ترایبکا بوده است زیرا آنها همه سال کار نموده بودند تا بتوانند بیش از 100 فیلم و رویداد را برای بیش از 150 هزار تماشاگر و گردشگر نیویورکی عملی نمایند.

روزنتال با تاکید بر اینکه همه این رویدادها ناامیدنماینده بوده است یادآوری کرد که بعد از 11 سپتامبر این جشنواره ایجاد شد تا مردم را جمع کند و به آن ها روحیه بدهد و حالا اینکه مردم نمی توانند دور هم جمع شوند اصلاً طبیعی و برای انسان ها راحت نیست.

روزنتال همچنین تاکید نمود که هالیوود بسیار تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار گرفته و با توقف فراوری همه فیلم ها و برنامه های تلویزیونی و بسته شدن سینماها و لغو همه جشنواره های بهاری، همه چیز متوقف شده است.

وی اضافه نمود: صنعت سرگرمی همواره ضد رکود بوده و حالا همه در حال جستجو برای یافتن راه هایی برای حرکت مثبت هستند.

روزنتال اضافه نمود در همه این مدت سعی نموده تا خودش را مشغول نگه دارد و در خانه اش در نیویورک در قرنطینه است و از همانجا سعی می نماید به کارهایش برسد و اگر نتواند به وسیله کنفرانس های آنلاین کارهای حرفه ای اش را انجام دهد، با شستن لباس ها و جارو کردن خانه و شستن ظرف ها خودش را مشغول نگه می دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 933

به "جشنواره ترایبکا را سال جاری آنلاین ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ترایبکا را سال جاری آنلاین ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید