حدود 87 هزار نفر در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند

به گزارش یزد بلاگ، مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور تا به امروز نزدیک به 87 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند.

حدود 87 هزار نفر در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره آمار ثبت نامی های دوره های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی گفت: تا به امروز 86 هزار و 849 نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه 1399) ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: ثبت نام برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال 1399 از پنجم مردادماه آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا دوشنبه 7 مهرماه 99 فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته ها اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی است و نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) از روز چهارشنبه اول مردادماه 99 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2050

به "حدود 87 هزار نفر در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 87 هزار نفر در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید