خبرنگاران تاریخ، مجاهدت مدافعان سلامت را فراموش نخواهد کرد

به گزارش یزد بلاگ، قزوین - خبرنگاران - فرماندار شهرستان قزوین گفت: مجاهدت کادر بهداشت و درمان، برگ زرینی بر دفتر افتخارات ایران اسلامی اضافه کرد و تاریخ هیچگاه جانفشانی های آنها را فراموش نخواهد کرد.

خبرنگاران تاریخ، مجاهدت مدافعان سلامت را فراموش نخواهد کرد

محمد شفیعی روز شنبه در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان، اضافه نمود: کادر بهداشت و درمان رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و با ایثار و از خودگذشتگی برای مقابله با این بیماری وارد میدان شدند.

وی اضافه نمود: حضور در اماکن آلوده به ویروس کرونا در راستای خدمت رسانی به بیماران درگیر، کاری ستودنی است که برادران و خواهران سپید پوش کادر بهداشت و درمان مانند رزمندگان خط مقدم جهاد، آن را برعهده گرفتند و امروز باید قدردان زحمات آنها باشیم.

شفیعی اضافه نمود: با مجاهدت های این عزیزان و همکاری و همراهی خود مردم امروز شاهد هستیم که زنجیره ویروس کرونا در استان در حال قطع شدن است و میزان شیوع آن فرایند کاهشی و نزولی در پیش گرفته است.

شفیعی اضافه نمود: امیدواریم همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی و موازین اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان شاهد ادامه فرایند نزولی و کاهش این بیماری باشیم و به زودی جشن نابودی کامل آن را در شهرستان و استان برگزار کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1232

به "خبرنگاران تاریخ، مجاهدت مدافعان سلامت را فراموش نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تاریخ، مجاهدت مدافعان سلامت را فراموش نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید