خبرنگاران شهرداری ها از ظرفیت قانون بودجه برای تهاتر و مطالبات اقدام کنند

به گزارش یزد بلاگ، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری قزوین گفت: شهرداری و دستگاه های خدمات رسان برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی و شبکه گذاری با مطالبات تهاتر، از ظرفیت اوراق تسویه استفاده کنند.

خبرنگاران شهرداری ها از ظرفیت قانون بودجه برای تهاتر و مطالبات اقدام کنند

به گزارش شامگاه دوشنبه دفتر شهری و امور شوراهای استانداری قزوین، مصطفی صالحی در جلسه بررسی مسائل و رفع اختلافات شهرداری قزوین و دستگاه های خدمات رسانی از جمله آب و فاضلاب شهری، گفت: با توجه به شرایط مالی و مالی، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی باید حداکثر همکاری را با یکدیگر داشته باشند و از تمام ظرفیت قانونی برای تهاتر و تسویه بدهی و مطالبات استفاده کنند.

وی شرح داد: برای تسریع در اجرای شبکه آب و فاضلاب بافت فرسوده شهر قزوین، شهرداری باید نسبت به صدور مجوزهای حفاری طی هفته جاری و شرکت آبفای شهری نیز نسبت به آغاز عملیات اجرایی تعویض شبکه و بهسازی اقدامات لازم را به عمل آورند.

صالحی یادآور شد: هزینه حفاری سطح معابر شهر قزوین باید براساس دستورالعمل و فهرست بهای اعلامی، میزان، عمر مفید آسفالت محاسبه و اخذ شود.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری قزوین ضمن اشاره به اهمیت کیفیت و سرعت خدمات رسانی، اضافه کرد: به منظور جلوگیری از وقفه در خدمت رسانی از سوی دستگاه های خدمات رسانی و برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی و شبکه گذاری با مطالبات تهاتر، از ظرفیت اوراق تسویه استفاده شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2512

به "خبرنگاران شهرداری ها از ظرفیت قانون بودجه برای تهاتر و مطالبات اقدام کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری ها از ظرفیت قانون بودجه برای تهاتر و مطالبات اقدام کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید