خبرنگاران واحد پردیس بین الملل علوم پزشکی در آبادان راه اندازی شد

به گزارش یزد بلاگ، آبادان - خبرنگاران - واحد پردیس بین الملل مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و آبادان روز پنجشنبه با حضور مسئولان کشوری و استان خوزستان در محل معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان راه اندازی شد.

خبرنگاران واحد پردیس بین الملل علوم پزشکی در آبادان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص راه اندازی این واحد بین المللی مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و آبادان در جمع خبرنگار گفت: با تلاش هیات علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران که تجربه بسیار طولانی در جذب دانشجوی بین الملل دارد برای نخستین بار در کشور یک واحد کامپوس یا پردیس مشترک راه اندازی شد.

شکراله سلمان زاده اضافه نمود: امید است با استفاده از تجربه های دانشگاه تهران و موقعیت استثنایی و فوق العاده منطقه آزاد اروند دانشجویان از تمام کشورهای خارجی در این واحد ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در تدریس رشته های علوم پزشکی در این واحد پردیس بین الملل وجود ندارد گفت: تمام رشته هایی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران تدریس می شود در این واحد بین الملل در آبادان نیز قابل تدریس می باشند.

سلمان زاده در خصوص ثبت نام دانشجویان خارجی در واحد کامپوس پردیس آبادان گفت: تعدادی از دانشجویان خارجی عمدتا از کشورهای کویت و عراق در واحد کامپوس پردیس آبادان ثبت نام کردند و پیش بینی می شود از بهمن ماه کلاس های آموزشی این واحد با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی آغاز شود.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند بتوان ساختمانی در اختیار این مرکز علمی قرار گیرد تا بتوان رشته های دانشگاهی مورد نظر را در آن توسعه داد.

سلمان زاده در خصوص شرایط ثبت نام دانشجویان خارجی در این پردیس دانشگاهی نیز گفت: شرایط ثبت نام دانشجویان خارجی در واحد کامپوس پردیس آبادان مانند شرایط ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی تهران است و داوطلبانی که تمایل به تحصیل در این واحد دانشگاهی را دارند باید معدل بالای 17 داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3171

به "خبرنگاران واحد پردیس بین الملل علوم پزشکی در آبادان راه اندازی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران واحد پردیس بین الملل علوم پزشکی در آبادان راه اندازی شد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واحد پردیس بین الملل علوم پزشکی در آبادان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید