خبرنگاران 37 روستای خراسان رضوی از آب شرب برخوردار شدند

به گزارش یزد بلاگ، مشهد- خبرنگاران- 37 روستای خراسان رضوی همزمان با افتتاح 400 پروژه آب رسانی در سطح کشور در قالب پویش الف- ب ایران وزارت نیرو از آب شرب پایدار برخوردار شدند.

خبرنگاران 37 روستای خراسان رضوی از آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران این پروژه ها روز سه شنبه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و رضا اردکانیان وزیر نیرو در قالب چهل و چهارمین پویش هر هفته الف- ب ایران در 6 استان کشور به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در مراسم بهره برداری از این پروژه ها که در شهرستان قوچان برپا شد گفت: 37 روستای خراسان رضوی با 43 هزار و 565 نفر جمعیت امروز از آب شرب پایدار برخوردار شدند.

سید ابراهیم علوی اضافه کرد: این پروژه های آبرسانی با سرمایه گذاری 513 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی، استانی و بخش خصوصی در شهرستانهای نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، قوچان، تربت جام، فریمان، تایباد، چناران، گلبهار و کوهسرخ به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: در اجرای این پروژه ها ضمن حفر و تجهیز 11 حلقه چاه با دبی 80 لیتر برثانیه، مخزن ذخیره به ظرفیت سه هزار و 800 متر مکعب ساخته شده است و 70 هزار و 500 متر لوله گذاری خط انتقال اجرا شده و 62 هزار و 633 متر شبکه توزیع نیز احداث شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در سی و دومین مرحله از این پویش هم که آذرماه امسال برگزار شد 33 هزار و 800 نفرجمعیت ساکن در 42 روستای خراسان رضوی با سرمایه گذاری 345 میلیارد و 500 میلیون ریال از آب شرب سالم بهره مند شدند.

در حال حاضر 76 شهرستان خراسان رضوی به جز مشهد و 2 هزار و 260 روستای استان خراسان رضوی در مجموع با جمعیت سه میلیون و 300 هزار نفر زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3543

به "خبرنگاران 37 روستای خراسان رضوی از آب شرب برخوردار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 37 روستای خراسان رضوی از آب شرب برخوردار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید