خبرنگاران 99 درصد کلاس های درس مدارس کردستان به شبکه شاد متصل است

به گزارش یزد بلاگ، سنندج - خبرنگاران - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: در حال حاضر 99 درصد کلاس های درس مدارس استان در دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم به شبکه شاد متصل هستند.

خبرنگاران 99 درصد کلاس های درس مدارس کردستان به شبکه شاد متصل است

مهدی نامدار روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در اوایل اسفند 98 و تعطیلی مدارس و برای جلوگیری از عقب ماندن دانش آموزان از درس و مدرسه، شبکه آموزش دانش آموزی شاد راه اندازی و تحصیل در فضای مجازی ادامه یافت.

وی اضافه کرد: درحال حاضر از مجموع پنج هزار و 624 کلاس درس مقطع متوسطه اول و دوم استان، 99 درصد یعنی پنج هزار و 562 کلاس به شبکه شاد متصل هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: همچنین از مجموع 118 هزار و 861 دانش آموز مقطع متوسطه، 82درصد یعنی 97هزار و 656 دانش آموز به این شبکه متصل شده اند.

نامدار گفت: براساس آمارهای موجود 99.5درصدمدیران و 90 درصد معلمان دوره متوسطه نیز به شبکه شاد متصل هستند.

حدود 20 درصد دانش آموزان برای برطرف اشکال به مدارس مراجعه کردند

وی به بازگشایی مدارس از هفته گذشته اشاره نمود و گفت: در واقع مدارس فقط برای برطرف اشکال دانش آموزان بازگشایی شده و فقط 20درصد دانش آموزان مقطع متوسطه برای برطرف اشکال به مدرسه مراجعه نموده اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: به مدارس اعلام شد که فقط دانش آموزانی که از شبکه شاد استفاده ننموده و دارای اشکال در دروس هستند مراجعه نمایند، چون نمی خواهیم تعداد زیاد شده و تجمع اتفاق بیفتند.

وی یادآور شد: از روز هفتم خرداد نیز آزمون انتخابات دانش آموزان آغاز شده و تا انتها ماه ادامه دارد، ضمن اینکه برنامه مدونی ندارد و زمان برگزاری هر آزمون در اختیار شورای مدرسه قرار داده شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1373

به "خبرنگاران 99 درصد کلاس های درس مدارس کردستان به شبکه شاد متصل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 99 درصد کلاس های درس مدارس کردستان به شبکه شاد متصل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید