درخواست فرمانداری پنسیلوانیا برای رد شکایت ترامپ درباره توقف تایید انتخابات

به گزارش یزد بلاگ، معاون اجرایی فرماندار ایالت پنسیلوانیا خواستار مخالفت دادگاه فدرال با اقامه دعوی ستاد انتخاباتی ترامپ درباره توقف تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این ایالت شد.

درخواست فرمانداری پنسیلوانیا برای رد شکایت ترامپ درباره توقف تایید انتخابات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، کتی بوکوار معاون اجرایی فرماندار ایالت پنسیلوانیا از یک قاضی دادگاه فدرال آمریکا خواست تا شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ برای توقف تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی بایدن در این ایالت را نپذیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پیش از این، معاون اجرایی فرماندار ایالت پنسیلوانیا ادعای ستاد انتخاباتی ترامپ درباره بروز هر گونه تقلب در رأی گیری این ایالت را رد نموده بود و گفت که هیچ اطلاعی درباره بروز تخلف و تقلب در رأی گیری ایالت پنسیلوانیا ندارد.

معاون فرماندار پنسیلوانیا همچنین گفته بود که سیاست حزب گرایی در این ایالت مطرح نیست و ماموریت فرمانداری پنسیلوانیا تضمین برگزاری انتخابات عالانه است.

ستاد انتخاباتی ترامپ اخیرا تلاش زیادی نموده است تا با طرح شکایت های متعدد در ایالت های حساس و مهم نتایج انتخابات را به چالش کشیده و اجازه تایید نهایی نتایج انتخابات در ایالت پنسیلوانیا و سایر ایالت های مهم و سرنوشت ساز را ندهند.

ستاد انتخاباتی ترامپ شکایتی را در دادگاه پنسیلوانیا طرح نموده و مقام های انتخاباتی این ایالت را متهم نموده است که یک سیستم رای گیری دوگانه را طراحی و اجرا نموده اند و معیارها و استانداردهای متفاوتی را برای رای گیری حضوری یا پستی اعمال نموده اند.

رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در تازه ترین توئیت خود اعلام کرد که سامانه رأی گیری دومینیون که در بسیار از ایالت های آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد، صدها هزار رأی وی را حذف نموده یا به نام رقیب دموکرات وی ثبت نموده است. ترامپ در ادامه توئیت خود مدعی شد که 2.7 میلیون رأی وی پاک شده و یا به رقیب انتقال پیدا نموده است.

همزمان نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تعلل جمهوری خواهان در اعتراف به شکست و به رسمیت شناختن پیروی بایدن و عدم موافقت آنها با بسته حمایتی جدید برای مبارزه با کرونا به شدت انتقاد کرد.

پلوسی روز پنجشنبه در یک نشست خبری در ساختمان مجلس سنا خطاب به جمهوری خواهان گفت: سیرک را متوقف کنید و انجام کارهای مهم برای مردم آمریکا را شروع کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2729

به "درخواست فرمانداری پنسیلوانیا برای رد شکایت ترامپ درباره توقف تایید انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست فرمانداری پنسیلوانیا برای رد شکایت ترامپ درباره توقف تایید انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید