در میان ناباوری و اندوه؛ پیکر مهرداد میناوند در خانه ابدی آرام گرفت

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- پیکر مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در خانه ابدی آرام گرفت.

در میان ناباوری و اندوه؛ پیکر مهرداد میناوند در خانه ابدی آرام گرفت

به گزارش خبرنگاران، پیکر مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران در خانه ابدی آرام گرفت. مهرداد میناوند شب گذشته بعد از حدود 2 هفته درگیری با بیماری کرونا در بیمارستان لاله تهران دار فانی را وداع گفت و مراسم خاکسپاری وی امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار و بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در کنار مزار زنده یاد ابراهیم آشتیانی به خاک سپرده شد.

در این مراسم اهالی فوتبال ایران مثل علی پروین، علی دایی، یحیی گل محمدی، کریم باقری،مهدی محمد نبی،محمد خاکپور،افشین پیروانی، سعید شیرینی، جواد کاظمیان، محمدرضا مهدوی، محمد پنجعلی، مجید صدری رئیس هیات مدیره، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری، حمیدرضا گرشاسبی،مصطفی قنبرپور،بهنام ابوالقاسم پور، اشپیتیم آرفی، محمد حسن انصاری فرد و .... حضور داشتند و بازیکن اسبق پرسپولیس را تا خانه ابدی بدرقه کردند. مرحوم میناوند متولد 9 آذر سال 1354 بود که سابقه حضور در تیم های پاس تهران، پرسپولیس، اشتروم گراتس اتریش، شارلوای بلژیک، الشباب امارات،سپاهان و راه آهن را در کارنامه خود ثبت کرد.

تیم محبوب 98 اولین ستاره خود را از دست داد و اینبار بیماری کوید-19 مهرداد میناوند را در میان ناباوری و شوک اهالی فوتبال به کام مرگ کشید. ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی که بعد از دوران زودهنگام دوران فوتبال به چهره ای قابل اعتنا در بحث های فوتبالی تبدیل شده بود، بعد از دو هفته تقلا با این ویروس در نهایت شب گذشته تاب نیاورد و ساعاتی قبل از جهان رفت. مراسم خاکسپاری او علیرغم شرایط کرونا و پروتکل اما با شکلی شایسته و با حضور گرم چهره های مطرح فوتبال و هنر در بهشت زهرا برگزار گردید. در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند همه آمدند؛ هیچکس باور نداشت که چپ پای شوخ طبع و خوش صحبت فوتبال ایران به کام مرگ رفته اما آمدند و خداحافظی او را گرم و باشکوه کردند.

در میان حضور چهره های مطرح حاضر در بهشت زهرا، پیکر مهرداد میناوند در قطعه نام آوران و در کنار ابراهیم آشتیانی آرام گرفت. چهره هایی مثل علی پروین، علی دایی، یحیی گل محمدی، کریم باقری،مهدی محمد نبی،محمد خاکپور،افشین پیروانی، جواد کاظمیان، محمدرضا مهدوی، محمد پنجعلی، مجید صدری رئیس هیات مدیره، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری، حمیدرضا گرشاسبی،مصطفی قنبرپور،بهنام ابوالقاسم پور، اشپیتیم آرفی، بهنام ابوالقاسمپور، حمید درخشان و ... در این مراسم حضور داشتند تا وداعی گرم با یکی از چهره های خاطره ساز فوتبال ایران داشته باشند.

افشین پیروانی که در گوشه ای از بهشت زهرا و به دور از چشم حاضران، اینچنین چشمان سرخ و اشک آلودش شکار دوربین سایت باشگاه خبرنگاران شده است. میناوند و پیروانی دوستی دیرینه ای با یکدیگر داشتند که علیرغم اختلاف نظری که چندی پیش بین طرفین شکل گرفته بود، رابطه آنها همچنان گرم بود.

حمیدرضا گرشاسبی، اشپیتیم آرفی و قنبرپور، مدیرعامل، بازیکن و عضو سابق پرسپولیس از دیگر حاضران پرتعداد در بهشت زهرا برای بدرقه مهرداد میناوند به صندلی ابدی اش بودند. افشین پیروانی که در گوشه ای از بهشت زهرا و به دور از چشم حاضران، چشمان سرخ و اشک آلود شده است. میناوند و پیروانی دوستی دیرینه ای با یکدیگر داشتند که علیرغم اختلاف نظری که چندی پیش بین طرفین شکل گرفته بود، رابطه آنها همچنان گرم بود.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز بلافاصله بعد از تمرینات این تیم راستا بهشت زهرا در پیش گرفت و در خاکسپاری مهرداد میناوند حضور یافت. محمد پنجعلی و ناصر محمدخانی دیگر پیشکسوتان این باشگاه نیز در کنار وی حاضر بودند. کسی نمی خواهد باور کند این پوسترهای مشکی منقش به چهره مهرداد میناوند برای مراسم خاکسپاری وی ترتیب داده شده است. طرفداران و فوتبالدوستان امروز با حضور در بهشت زهرا اما برای میناوند سنگ تمام گذاشتند تا اینچنین چپ پای اسبق پرسپولیس را بدرقه نمایند.

بهنام ابوالقاسمپور، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی که طی دوران بستری شدن مهرداد میناوند پیگیر کارهای وی بود، از این ضایعه به عنوان یک اتفاق تلخ و باورنکردنی یاد کرد. علی کریمی و علی دایی، دو چهره محبوب فوتبالدوستان ایرانی در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند فارغ از تمام حواشی و شایعات برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و به مصاحبه پرداختند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3276

به "در میان ناباوری و اندوه؛ پیکر مهرداد میناوند در خانه ابدی آرام گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در میان ناباوری و اندوه؛ پیکر مهرداد میناوند در خانه ابدی آرام گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید