دیگر شرایط قرمز و سفید برایمان فرقی نمی کند ، می خواستند لیگ را به زور برگزار کنند که کردند ، برای هر حاشیه ای آماده ایم

به گزارش یزد بلاگ، مربی دروازه بانان استقلال گفت: آقایان می خواستند تحت هر شرایطی لیگ را برگزار کنند که دارند این کار را انجام می دهند. برای ما دیگر شرایط سفید و قرمز فرقی نمی کند. دستور دادند بازی کنیم، باید برویم بازی کنیم.

دیگر شرایط قرمز و سفید برایمان فرقی نمی کند ، می خواستند لیگ را به زور برگزار کنند که کردند ، برای هر حاشیه ای آماده ایم

گروه ورزشی خبرنگاران، گل استثنایی محمد میری در دیدار نساجی و استقلال در تهران حاشیه های زیادی برای دروازه بان تیم تهرانی ایجاد کرد. گلی که از فاصله زیادی به ثمر رسید و استقلال را از رسیدن به برد حساس خانگی محروم کرد.

بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال در گفتگو با دانشجو، درباره دیدار حساس امشب در شهر جم مقابل پارس جنوبی صحبت کرد. او همچنین درباره گلی که سید حسین حسینی در مسابقه قبلی دریافت کرد حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* آقای غلامپور! شرایط تیم پس از تساوی مقابل نساجی چطور است؟

- شکر خدا شرایط بدی نداریم شرایط بچه ها خوب است و تقریبا بیشتر بازیکنان به شرایط تمرینی رسیده اند. البته چند نفر دوباره مصدوم شدند که ما به این موضوع عادت کرده ایم که در مسابقات همیشه چند نفر را نداشته باشیم.

* خبر دارید به یکی از استانهایی می روید که شرایطش قرمز کرونایی است؟

- این مسائل دیگر کهنه شده و تأثیری ندارد. گفتنش هم بی فایده است. آقایان می خواستند تحت هر شرایطی لیگ را برگزار کنند که دارند این کار را انجام می دهند. برای ما دیگر شرایط سفید و قرمز فرقی نمی کند. دستور دادند بازی کنیم، باید برویم بازی کنیم.

* نگران نیستید؟

- نگران که هستیم ولی خب باید بیشتر مراقبت کنیم تا انشاالله خطری ما را تهدید نکند.

* شنیدید آرش برهانی هم کرونا گرفت؟

- بله! آرش برهانی و عظیم گوگ بازیکن خودمان هر دو عزیز هم دچار این بیماری شدند که برایشان آرزوی سلامتی می کنم. همچنین امیر قلعه نویی که دچار ناراحتی قلبی شده است. انشالله خدا همه بیماران را شفا بدهد.

* راجع به گلی که از نساجی خوردید صحبت کنید؟

- خوب شوتی که بازیکن نساجی به سمت دروازه حسینی زد از آن ضرباتی بود که هر صد سال یکبار زده می شود. قسمتش بود که گل بزند و گل هم شد.

* این قبیل توپ ها را چطور می توان مهار کرد؟

- مهارش بسیار سخت است. یعنی اگر سیدحسین این توپ را می گرفت کارش معرکه بود. ولی به هر حال این شوت ناگهانی بود و دریافت آن خیلی سخت.

* حالا و پس از این گل روحیه حسینی چطور است؟

- روحیه اش عالی است او دروازه بان عظیمی است و با خوردن یک گل روحیه اش را از دست نمی دهد.

* اما پس از گلی که نساجی زد ویدیوها و شوخی های زیادی با این شوت از راه دور انجام شد. این مسائل روحیه حسینی را تحلیل نبرده است؟

- او روحیه مبارزه گرانه های دارد. تمرین می کند و اینقدر تمرینش پرتلاش است که باور نمی کنید. شک نکنید که او پرقدرت تر از قبل ادامه خواهد داد. باید در تمرین باشدی و روحیه اش را ببینید. او با قدرت همراه تیم به جمع آمده است.

* از تیم پارس جنوبی چقدر شناخته دارید؟

- پارس جنوبی به تازگی مربی اش را عوض کرده و سیروس موسوی جزو مربیان قابل احترام است. به هر حال ما راهی جز پیروزی و کسب سه امتیاز نداریم تا بتوانیم سهمیه آسیایی مان را زنده کنیم.

* با توجه به لغو دیدار قبلی تان با پارس جنوبی در جم، منتظر حاشیه یا اتفاق خاصی نیستید؟

- به هر حال ما پیش بینی همه چیز را کرده ایم ولی باز هم باید بگوییم که ما دروغی نداشتیم به کسی بگوییم. تستها و جواب هایش معین است و اگر به جم نرفتیم برای حفظ سلامتی بچه های تیم پارس جنوبی هم بوده است. امیدوارم در این بازی بتوانیم هر سه امتیاز را بگیریم تا بیشتر از این شرمنده هواداران نشویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1814

به "دیگر شرایط قرمز و سفید برایمان فرقی نمی کند ، می خواستند لیگ را به زور برگزار کنند که کردند ، برای هر حاشیه ای آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر شرایط قرمز و سفید برایمان فرقی نمی کند ، می خواستند لیگ را به زور برگزار کنند که کردند ، برای هر حاشیه ای آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید