راستینه: ارسال پرونده ویلموتس به کمیسیون فرهنگی ، اعلام نظر نهایی پس از بررسی گزارش ها

به گزارش یزد بلاگ، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کمیته هایی تشکیل شدند برای بررسی گزارش های ارجاع شده به کمیسیون فرهنگی و همزمان، کمیسیون اصل 90 نیز درحال پیگیری این موضوع است و گزارش این کمیسیون به زودی به جمع بندی خواهد رسید.

راستینه: ارسال پرونده ویلموتس به کمیسیون فرهنگی ، اعلام نظر نهایی پس از بررسی گزارش ها

احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره شرایط قرارداد ویلموتس، گفت: محور های تحقیق و تفحصی که در رابطه با پرونده ویلموتس از سازمان ها و نهاد های مرتبط درخواست شده است و تمامی سوالات پاسخ داده و به کمیسیون فرهنگی ارجاع شده است.

وی ادامه داد: پاسخ های از سوی دستگاه های مربوطه درباره نامه های ارسال شده به کمیسیون واصل شده است و کمیته های نیز در کمیسیون تشکیل شده است تا موارد تحقیق و تفحص را بررسی کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کمیته هایی تشکیل شدن برای بررسی گزارش های ارجاع شده به کمیسیون فرهنگی و همزمان با کمیسیون فرهنگی، کمیسیون اصل 90 نیز درحال پیگیری این موضوع است و گزارش این کمیسیون نیز در حال نهایی شدن است و به زودی به جمع بندی خواهد رسید.

راستینه شرح داد: پس از نهایی شدن گزارش های کمیسیون فرهنگی و اصل 90 محور های تحقیق و تفحص را تکمیل خواهیم کرد و گزارش آن را ارائه میکنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین بر اساس گزارش های واصله اهمال کاری و تخلف در پرونده قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال محتمل است، این تخلفات در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان رخ داده که باید وزارتخانه در رابطه با این موارد پاسخگو باشد. لذا به همین منظور طرح تحقیق و تفحص از قرارداد ویلموتس کلید خورده است.

این نماینده مجلس در انتها بیان داشت: چرا به سرمربی های داخلی و کاربلد ایرانی اعتماد نمی شود نمونه عینی آن تیم پرسپولیس است که توانست با یک مربی ایرانی به فینال جام باشگاه های آسیایی برسد که هیچگاه با مربی خارجی به چنین افتخاری دست پیدا نکرده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2353

به "راستینه: ارسال پرونده ویلموتس به کمیسیون فرهنگی ، اعلام نظر نهایی پس از بررسی گزارش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستینه: ارسال پرونده ویلموتس به کمیسیون فرهنگی ، اعلام نظر نهایی پس از بررسی گزارش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید