روایت لاهوتی از درآمد 75 هزار میلیارد تومانی دولت از محل ذخیره بنزین

به گزارش یزد بلاگ، نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به کسری 100 هزار میلیارد تومانی بودجه امسال گفت: دولت از محل ذخیره بنزین که پس از شیوع کرونا در کشور ایجاد شده 75 هزار میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

روایت لاهوتی از درآمد 75 هزار میلیارد تومانی دولت از محل ذخیره بنزین

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه) 19 فروردین در جلسه علنی مجلس که به منظور آنالیز شرایط شیوع کرونا برگزار شده بود، گفت: برای مقابله با کرونا نباید همدیگر را تضعیف کنیم.

وی اضافه نمود: مدیریت بحران کرونا در کشور مطلوب است تا جایی که هم اکنون 60 درصد تخت های استان گیلان خالی است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس توضیح داد: دولت از محل ذخیره بنزین درآمد 75 هزار میلیارد تومانی دارد، این در حالی است که کسری بودجه امسال 100 هزار میلیارد تومان است.

وی گفت: در ابتدای جلسه امروز مجلس نائب رئیس مجلس از نمایندگان خواستند که دو تا سه هفته در قرنطینه مجلس بمانند که ما آمادگی داریم حتی 4 الی 5 هفته خانه نرویم و از مجلس خارج نشویم، اما خروجی تصمیمات ما برای مردم و دولت چه خواهد بود؟

لاهوتی با بیان اینکه ما در شرایط رکود تورمی هستیم اضافه نمود: شرایط کرونایی در کشور، رکود تورمی را تشدید نموده است لذا ما باید از این شرایط خارج شویم برای خروج از این شرایط نیازمند منابع هستیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اظهار نظر رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: یک راه این است که به وسیله خط اعتباری مشکل را حل کنیم، راه دوم هم به وسیله طرحی پیشنهادی دولت است، اما در مجموع باید قانون پولی و بانکی را در مجلس حل کنیم.

وی با اشاره به کسری بودجه سالجاری تاکید نمود: این کسری بودجه در شرایطی بود که نفت را به قیمت 50 دلار می فروختیم آیا امروز می توانیم نفت را با 50 دلار بفروشیم؟

نماینده مردم لنگرود در مجلس توضیح داد: به نظرم برای عبور از بحران کرونا نیازمند 200 تا 300 هزار میلیارد تومان منابع داریم تا بتوانیم فضای فعلی را مدیریت کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 943

به "روایت لاهوتی از درآمد 75 هزار میلیارد تومانی دولت از محل ذخیره بنزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت لاهوتی از درآمد 75 هزار میلیارد تومانی دولت از محل ذخیره بنزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید