زیدان: در 10 دقیقه پایانی فاقد تمرکز لازم بودیم، کار هنوز تمام نشده و باید در اتحاد به پیروزی برسیم

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است تیمش در 10 دقیقه پایانی بازی با منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فاقد تمرمز لازم بود.

زیدان: در 10 دقیقه پایانی فاقد تمرکز لازم بودیم، کار هنوز تمام نشده و باید در اتحاد به پیروزی برسیم

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهار شنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تماشاگردان خودی در سانتیاگوبرنابئو، برد یک بر صفر را با باخت 2 بر یک عوض کردند، پس از این گفت: ما به مدت 75 دقیقه عالی بازی کردیم و بابت این شکست ناراحتیم. با این حال این جدال 180 دقیقه است و کار هنوز تمام نشده است. ما هر کاری که لازم بود را انجام دادیم، اما در 10 دقیقه سرانجامی بازی فاقد تمرکز لازم بودیم و همین کار ما را خیلی سخت کرد.

وی همچنین در خصوص اخراج سرخیو راموس در دقیقه 86 این بازی که با این شرایط بازی برگشت با منچسترسیتی را از دست داد، گفت: فوتبال به هر حال همین است و ما نمی توانیم چیزی را عوض کنیم. ما باید روی موارد مثبت تمرکز کنیم. در نتایج اینچنینی البته نمی شود نکات مثبت زیادی پیدا کرد، اما ما خوبی بازی کردیم و تنها در 10 یا 15 دقیقه سرانجامی بازی خوب نبودیم. حالا اگر به فکر صعود هستیم باید در بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد به پیروزی برسیم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مواجهه با این پرسش که چه اتفاقی در 10- 15 دقیقه سرانجامی بازی افتاد؟، گفت: ما مرتکب اشتباهاتی شدیم و تاوانش را دادیم، اما اشتباهات هم جزیی از فوتبال است و در این بازی شرایط اینطور برای ما رقم خورد. ما در زمین تمام تلاش خود را کردیم، اما در 10 دقیقه سرانجامی بازی تمرکز لازم را نداشتیم و اوضاع آنطور که ما خواستیم پیش نرفت. بازی هم خیلی فیزیکی بود و ما تاوان اشتباهات خود را در نهایت دادیم.

زیزو در سرانجام در پاسخ به این پرسش که چرا کروس بازی نکرد؟ آیا مصدوم بود؟، گفت: نه چیزی نبوده و تصمیم برای بازی ندادن کروس، فنی بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 520

به "زیدان: در 10 دقیقه پایانی فاقد تمرکز لازم بودیم، کار هنوز تمام نشده و باید در اتحاد به پیروزی برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: در 10 دقیقه پایانی فاقد تمرکز لازم بودیم، کار هنوز تمام نشده و باید در اتحاد به پیروزی برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید