ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 پرو ECG و مچ بند بند 6 پرو رونمایی شدند

به گزارش یزد بلاگ، هواوی امروز و همزمان با معرفی از گوشی های پرچم دار سری P50 خود از دو گجت پوشیدنی تحت اسم هواوی واچ GT 2 پرو ECG به اسم ساعت هوشمند و بند 6 پرو به اسم مچ بند هوشمند خود رونمایی کرد.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 پرو ECG و مچ بند بند 6 پرو رونمایی شدند

هواوی شاید به خاطر تحریم های سنگین دولت آمریکا تحت فشار باشد اما به نظر می رسد قصد ندارد از فراوری محصولات سخت افزاری دست بکشد. به همین دلیل شب گذشته از گوشی ها و محصولات سخت افزاری تازه خود رونمایی کرد که در مطلبی جداگانه به آنالیز گوشی های سری P50 پرداختیم اما در این مطلب قصد داریم به ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 پرو ECG و مچ بند بند 6 پرو بپردازیم.

هواوی واچ GT 2 پرو ECG از لحاظ میزان و قابلیت به نسبت مدل استاندارد این ساعت که سال گذشته عرضه شد، مشابه است. نمایشگر این گوشی 1.39 اینچی بوده و پنلی از جنس AMOLED دارد. جنس پنل جلویی از شیشه سافایر کریستال بوده و فریم آن هم تیتانیومی است تا با یکی از باکیفیت ترین ساعت های هوشمند دنیا از لحاظ کیفیت ساخت طرف باشیم.

از قابلیت های این ساعت می توان به سنسور سنجش ضربان قلب، پایش دمای بدن، نوار قلب (همانطور که از نامش پیداست) پایش اکسیژن خون، پایش شرایط خواب، استرس و مواردی از این دست اشاره نمود. سیستم عامل این ساعت مثل همواره هواوی Lite OS بوده و بیش از 100 حالت ورزشی و تمرینی مختلف هم در آن پشتیبانی می گردد تا کاربران حرفه ای هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

قیمتی که هواوی برای این ساعت در نظر گرفته 3088 یوآن (معادل 478 دلار آمریکا) است که در تاریخ 12 آگوست (21 مرداد) رسما برای فروش در دسترس قرار می گیرد. ساعت هوشمند هواوی GT 2 پرو ECG فقط در یک رنگ مشکی به بازار عرضه می گردد و رنگ بندی دیگری ندارد.

محصول بعدی مچ بند هواوی بند 6 پرو است که میزان نمایشگر آن به 1.47 اینچ می رسد و نوع پنل بکار رفته در آن هم AMOLED است. از لحاظ قابلیت ها این مچ بند مشابه ساعت هوشمند یاد شده است و به سنسور سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، پایش شرایط خواب و استرس و مواردی از این دست مجهز شده. قابلیت سنحش دمای بدن هم در کنار این قابلیت ها و 96 حالت تمرینی مختلف از دیگر قابلیت هایی است که با خرید این مچ بند به آن دسترسی خواهید داشت.

طول عمر باتری این محصول حدودا 2 هفته تخمین زده شده که البته در صورتی است که استفاده معمولی از آن داشته باشید. قیمتی که هواوی برای این گجت در نظر گرفته 449 یوآن (معادل 70 دلار آمریکا) است که بسیار ارزش خرید آن را بالا می برد. گفتنی است بند 6 پرو در تاریخ 20 آگوست (29 مرداد) برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4267

به "ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 پرو ECG و مچ بند بند 6 پرو رونمایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 پرو ECG و مچ بند بند 6 پرو رونمایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید