سودجویی در پی خریدوفروش اشیا تاریخی و گنج یاب!

به گزارش یزد بلاگ، سرهنگ عبدالحمید حقانی، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی بوشهر در ملاقات با رئیس پلیس فتا استان گفت: یکی از نیازهای ضروری در حوزه حفاظت از میراث فرهنگی مطلع سازی عمومی است و می طلبد کلاس های آموزشی را در این خصوص برای پرسنل و خانواده این فرماندهی داشته باشید.

سودجویی در پی خریدوفروش اشیا تاریخی و گنج یاب!

وی افزود: ما آمادگی داریم که از ظرفیت خود برای توزیع بسته های آموزشی و فراوری محتوا شما در راستا همراه سازی مردم برای حفظ آثار کوشش کنیم تا با همکاری یکدیگر شاهد کاهش جرائم در این جهت باشیم.

این مسئول توضیح داد: رصد مستمر فضا مجازی یکی از مولفه های یاری نماینده برای کاهش جرائم علیه میراث فرهنگی در فضا مجازی است که بعضی افراد سود جو با اغفال مردم نسبت به خرید و فروش اشیا تاریخی و یا گنج یاب و فلزیاب اقدام می نمایند.

هر فعل یا ترک فعلی با مصادیق مجرمانه برای ما مهم است

در ادامه سرهنگ مهدی قاسمی، رئیس پلیس فتا استان بوشهر با ابراز خرسندی از اهمیت دادن به موضوع مهم ظرفیت فضا مجازی و استفاده مجرمانه از این فضا در حوزه میراث فرهنگی، یادآور شد: کوشش ما در پلیس فتا استان کاهش جرائم و کوتاه کردن دست افراد سود در مبحث جرائم سایبری و فضا مجازی است و هر فعل یا ترک فعلی که مصادیق مجرمانه داشته باشد برای ما مهم بوده و رصد می گردد.

وی اعلام نمود: ما با تمام توان در کنار شما هستیم و ارسال بازخورد نتایج آنالیز و پیگیری کارها این امکان را به ما می دهد تا با برطرف کاستی ها، به خروجی بهتری و کاهش جرائم در ارتباط با حوزه میراث فرهنگی برسیم.

ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1205

به "سودجویی در پی خریدوفروش اشیا تاریخی و گنج یاب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سودجویی در پی خریدوفروش اشیا تاریخی و گنج یاب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید