سیتی 2-1 رئال؛ واران، ستاره پنهان تیم پپ

به گزارش یزد بلاگ، منچسترسیتی با پیروزی 2-1 مقابل رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی، به مرحله بعد رقابت های چمپیونزلیگ صعود کرد.

سیتی 2-1 رئال؛ واران، ستاره پنهان تیم پپ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار رفت پیروز شده بودند در سانتیاگو برنابئو به پیروزی 2-1 برسند، امشب هم ب لطف اشتباهات رافائل واران، با همین نتیجه از سد رئال عبور کردند و به جمع هشت تیم انتهای رقابت ها راه یافتند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 9، روی اشتباهات واران، منچسترسیتی به گل اول بازی رسید.

مدافع فرانسوی رئال در سمت راست محوطه جریمه تیمش صاحب توپ شده بود که تحت فشار گابریل ژسوس، توپ را از دست داد و پاس این مهاجم برزیلی را رحیم استرلینگ با یک بغل پای مطمئن، تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل، باز هم این بازیکنان سیتی بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و چیزی نمانده بود که استرلینگ در دقیقه 16، اختلاف را به دو گل افزایش بدهد؛ ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد، استرلینگ که درون محوطه جریمه رئال صاحب توپ شده بود، سرنگون شد اما فیلیکس بریش، داور بازی، اعتقادی به خطای کاسمیرو نداشت.

در دقیقه 21، بنزما که با پاس ادن هازارد صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت محکم دروازه سیتی را تهدید کرد اما واکنش خوب ادرسون، مانع از باز شدن دروازه میزبان شد.

فشار حملات رئال ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 28، این تیم به گل تساوی رسید. روی ارسال خوب رودریگو از سمت چپ محوطه جریمه سیتی بود که بنزما با یک ضربه سر قدرتمندانه، حساب کار را 1-1 کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 36، کانسلو صاحب موقعیت شد ولی ضربه خطرناک او را تیبو کورتوا دفع کرد و در ادامه، مدافعان رئال توپ را دور کردند. در دقایق انتهای نیمه اول، باز هم این بازیکنان سیتی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند و نیمه اول با تساوی 1-1 به انتها رسید.

نیمه دوم را سیتی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی پاس در عمق دی بروین، استرلینگ صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه رئال برخورد کرد. در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 57، چیزی نمانده بود که بنزما رئال را پیش بیندازد اما ضربه او از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت.

تلاش دو تیم برای گلزنی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 65، باز هم بنزما صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که ادرسون حضورداشت.

در مقابل، این سیتی بود که در دقیقه 68 به گل دوم رسید. پاس رو به عقب واران برای کورتوا با سر را گابریل ژسوس بین راه قطع کرد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه رئال فرستاد.

سه دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که سیتی اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما حضور به موقع ادر میلیتائو، مانع گلزنی برناردو سیلوا شد.

در دقایق انتهای این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه سیتی ایجاد کنند و موقعیت های سیتی هم از دست رفت و بازی در نهایت با برتری 2-1 میزبان به انتها رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1896

به "سیتی 2-1 رئال؛ واران، ستاره پنهان تیم پپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیتی 2-1 رئال؛ واران، ستاره پنهان تیم پپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید