شماره نو Saints Row یک بازنگری بر مجموعه خواهد بود

به گزارش یزد بلاگ، چیزی تا آغاز رویداد گیمزکام 2021 نمانده و ناشران مختلف در حال اعلام برنامه های خود برای این رویداد عظیم هستند. نمایشگاه گیمزکام که همواره با شور و شوق زیادی در شهر کلن کشور آلمان برگزار می گردد، سال جاری به علت شیوع همه گیری کرونا با تعداد شرکت کنندگان اندکی برگزار می گردد و تمرکز اصلی روی پخش مراسم های زنده به وسیله اینترنت است. بر اساس اطلاعات لو رفته، نسخه نو بازی Saints Row در شب افتتاحیه گیمزکام معرفی می گردد.

شماره نو Saints Row یک بازنگری بر مجموعه خواهد بود

رویداد افتتاحیه گیمزکام 2021 به وسیله جف کیلی (Geoff Keighley) مجری گری می گردد و قرار است حدود 30 بازی مختلف در این مراسم زنده، نمایش داده شوند. قول نمایش تریلرها و خبرهای جذابی از سوی توسعه دهندگان مختلف داده شده و قرار است یکی از سورپرایزهای عظیم سال جاری، معرفی نسخه تازه بازی Saints Row باشد.

جف کیلی با انتشار یک ویدیو کوتاه که دیوار آجری با گرافیتی زیبا و واژه ریبوت (Rebooting) را نشان می دهد، هواداران بازی نبرد سینت ها را به هیجان آورده است. اگر به تصویر منتشر شده نگاه کنیم، خواهیم دید که عبارت fleur-de-lis به همراه نشان مخصوص این مجموعه دیده می شوند و تمامی این سرنخ ها، حاکی از معرفی یک بازی تازه از مجموعه Saints Row دارد. استفاده از واژه ریبوت، احتمال معرفی یک نسخه کاملاً تازه را پایین می آورد، البته تمام این صحبت ها در حد شایعه است و باید منتظر معرفی کامل بازی باشیم.

آخرین شماره از بازی Saints Row، ما را با نبرد کلاسیک انسان و فرازمینی ها و بعلاوه ایده سفر در زمان درگیر کند و جالب است که این عجیب ترین ایده استودیو ولیشن (Volition) تابه حال نبوده و این استودیو، ایده های بسیار عجیبی را امتحان نموده است. سؤالات زیادی در خصوص بازی تازه مجموعه نبرد سینت ها وجود دارد و تعیین نیست آیا استودیو به همان فرایند قبلی ادامه خواهد داد یا اینکه ریبوت کاملی را خواهیم دید. خوشبختانه آخر این هفته قادر به دریافت پاسخ سؤال خواهیم بود.

بازی Saints Row ازجمله عناوین دنیا باز محبوب است که به علت گردش آزادانه در شهر و امکان تغییر مدل مو و لباس و بدن شخصیت اصلی معروفیت زیادی پیدا نموده است. بیشتر گیم پلی این مجموعه، حول رانندگی و تیراندازی است و همین باعث شده تا بسیاری این بازی را، نمونه کپی شده جی تی ای بنامند و مقایسه های زیادی میان آن ها اجرا شده است. البته داستان این مجموعه به علت پرداختن به فرهنگ های گوناگون و بعلاوه هجو و دیالوگ های خنده دار، بسیار غنی است و کمتر بازی توانسته داستانی با لایه های مختلف ایجاد کند. پرداختن به فرهنگ عام آمریکا و بعلاوه نبردهای خیابانی و گروه های تبه کار، بخش مهمی از بازی نبرد سینت ها را تشکیل می دهد که نسخه های اولیه آن با تحسین همگان روبه رو بوده اند.

آخرین نسخه از بازی Saints Row در سال 2013 منتشر شد و بعدها بسته الحاقی Gat Out of Hell در سال 2015 برای هواداران عرضه شد که البته با ایده های اولیه بازی تفاوت زیادی داشت و امتیازهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و به دلایل مختلفی مانند مراحل جانبی تکراری و گرافیک قدیمی و منسوخ شده مورد انتقاد نهاده شد. بازگشت این مجموعه اتفاق عظیمی است که سال هاست انتظارش را می کشیم و خوشبختانه بازی تازه در افتتاحیه گیمزکام که روز 3 شهریور و ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار می گردد، معرفی خواهد شد.

منبع: GameInformer

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4388

به "شماره نو Saints Row یک بازنگری بر مجموعه خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره نو Saints Row یک بازنگری بر مجموعه خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید