عرضه نسخه ارزانتر و ساده گوشی موتو G8 پاورلایت

به گزارش یزد بلاگ، شرکت موتورلا موبایلموتو جی8 پاور لایت را معرفی کرده است. این دستگاه 3 دوربین پشتی و یک باتری 5 هزار میلی آمپری دارد.

عرضه نسخه ارزانتر و ساده گوشی موتو G8 پاورلایت

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران به نقل از گیزموچاینا، در ماه فوریه شرکت موتورلا موبایل Moto G8 Power را عرضه کرد. این شرکت اکنون نسخه ارزانتر و ساده تر این دستگاه به نامMoto G8 Power Lite را معرفی کرده است.

این دستگاه علاوه بر یک باتری بزرگ دارای 3 دوربین پشتی است. همچنین Moto G8 Power Lite دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی با پنل ال سی دی مکس ویژن است. یک بریدگی به شکل قطره آب روی آن نیز دیده می شود.

وزن دستگاه حدود 200 گرم است. در کنار این موارد در Moto G8 Power Liteتراشه Helio P35 به کار رفته است. RAM دستگاه نیز 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت اعلام شده است. البته می توان حافظه دستگاه را با افزودن یک کارت میکرواس دی افزایش داد.

پشت موبایل 3 دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی است و دو دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در کنار قرار دارند. این 3 دوربین از قابلیت های HDR، گوگل لنز و غیره پشتیبانی می کنند. دوربین سلفی دستگاه نیز 8 مگاپیکسل است و از قابلیت های گفته شده نیز پشتیبانی می کند.باتری Moto G8 Power Lite نیز 5 هزار میلی آمپری است. همچنین سیستم عامل این موبایل اندروید 9 پای است.

Lite Moto G8 Power به زودی در آلمان و مکزیک با قیمت 169 یورو عرضه می شود. البته دستگاه به بازارهای دیگر در آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و استرالیا نیز عرضه خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 905

به "عرضه نسخه ارزانتر و ساده گوشی موتو G8 پاورلایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نسخه ارزانتر و ساده گوشی موتو G8 پاورلایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید