فضای مجازی، ارتباط پست با مخاطبان را آسان تر نموده است

به گزارش یزد بلاگ، سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست با بیان این که فضای مجازی موجب تسهیل و افزایش ارتباط این شرکت با مخاطبان شده، از پایش شبانه روزی نظرات مخاطبان این شرکت در فضای مجازی اطلاع داد.

فضای مجازی، ارتباط پست با مخاطبان را آسان تر نموده است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شرکت ملی پست، حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست با بیان این که فضای مجازی موجب تسهیل و افزایش ارتباط این شرکت با مخاطبان شده، از پایش شبانه روزی نظرات مخاطبان این شرکت در فضای مجازی اطلاع داد.

وی افزایش چشم گیر مراجعه مخاطبان و مشتریان به درگاه های مجازی این شرکت را ناشی از شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: صفحه اینستاگرام شرکت ملی پست به نشانی IRANNATIONALPOST یکی از درگاه های پر استقبال برای پاسخ گویی به مشتریان است.

عمیدی با اشاره به این که به صورت میانگین روزانه حداقل 200 کامنت و پیغام دایرکت در صفحه اینستاگرام شرکت پاسخ داده می گردد، اضافه نمود: پیش از این مشتریان تنها به وسیله بخش ارتباط با ما در پرتال رسمی شرکت و نیز مرکز تماس مشتریان به شماره 84470000 با کارشناسان این شرکت در ارتباط بودند.

وی ادامه داد: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس و به دلیل افزایش ترافیک خریدهای اینترنتی، حجم پیغام ها و مباحثی چون دیرکرد در ارسال امانات پستی (که دلیل اصلی آن رعایت پروتکل های بهداشتی بود)، افزایش داشت و روزانه تعداد زیادی از سئوالات و ابهامات مشتریان از این درگاه انجام می گرفت که این امر در کنار سایر ابزارها، باعث تسریع در پاسخ گویی به مشتریان شد.

عمیدی با ابراز اطمینان از این که همه پیغام ها به صورت شبانه روزی پیگیری می شوند، یادآور شد: مخاطبان همچنین می توانند ضمن بهره مندی از مطالبی که در پلتفرم های مختلف مجازی شرکت ملی پست ارائه می گردد، از درگاه های مذکور در شبکه های اجتماعی و پیغام رسان های موبایلی جهت برطرف ابهامات، ارائه تجربه ها، پیشنهادات و انتقادهای خود استفاده نمایند.

سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست با بیان این که یکی از وظایف تمامی سازمان های مشتری محور، جلب رضایت مشتریان، پاسخ گویی و قانع کردن آن هاست، تأکید کرد: روابط عمومی شرکت ملی پست با همکاری اداره کل کیفیت و امور مشتریان ضمن تدوین برنامه ای مستمر و اثرگذار مطابق با شرایط روز، تمام کوشش خود را برای تحقق هرچه بیشتر و بهتر این مهم به کار بسته تا به نحو شایسته ضمن جلب رضایت شهروندان، از گسست ارتباط مردم و پست جلوگیری کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1761

به "فضای مجازی، ارتباط پست با مخاطبان را آسان تر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای مجازی، ارتباط پست با مخاطبان را آسان تر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید