قصه نذر های متفاوت محرمی در مکث

به گزارش یزد بلاگ، هشتمین قسمت برنامه مکث آدینه شب از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و به نذورات متفاوت افراد می پردازد.

قصه نذر های متفاوت محرمی در مکث

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی برنامه، هشتمین قسمت از سری سوم برنامه مکث آدینه شب 7 شهریور ماه ساعت 19:45 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته دوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده است پیغام دهکردی مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه دهکردی میزبان افرادی است که نذورات متفاوتی دارند. مژگان قهرمانی یکی از مهمانان برنامه برای آهوانی که در راستا رسیدن به آب در قصرشیرین روی مین های جنگی می رفتند آبشخور تهیه نموده است و دیگر مهمان برنامه رضا حاجی آبادی نذر کتاب دارد و تابه حال صد ها جلد کتاب به عنوان نذر به علاقه مندان مطالعه هدیه نموده است. همچنین امیرمسعود ناظمی از مدیران سازمان انتقال خون نیز یکی از مهمانان برنامه است و درباره نذر سلامتی در ماه محرم توضیحاتی را ارائه خواهد نمود.

سری جدید برنامه مکث همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه ها و روایات آدم ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت می نماید و سراغ ماجرا های اجتماعی می رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2090

به "قصه نذر های متفاوت محرمی در مکث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه نذر های متفاوت محرمی در مکث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید