محدودیت تردد در طبقات زیرین سی و سه پل اصفهان

به گزارش یزد بلاگ، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از ایجاد محدودیت تردد شهروندان و گردشگران در طبقات زیرین سی وسه پل اطلاع داد.

محدودیت تردد در طبقات زیرین سی و سه پل اصفهان

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حسین امیری امروز 27 مردادماه با اعلام این مطلب گفت: پل تاریخی سی وسه پل که طولانی ترین پل تاریخی زاینده رود با بیش از 300 متر طول است، امروزه به عنوان یکی از پر رفت و آمدترین معابر شهری به شمار می رود به نحوی که این پل، یکی از اصلی ترین محورهای ارتباطی جنوب به مرکز شهر اصفهان است.

او در مورد آسیب های وارده به بعضی شهروندان و گردشگران در طی هفته های گذشته مطرح کرد: با توجه به انتشار گزارشی مبنی بر برق گرفتگی یک شهروند نوجوان که اقدام به ورود به رودخانه در بخش طبقات زیرین این پل تاریخی نموده بود، کارشناسان، سیستم های روشنایی این پل بزرگ را در بخش زیرین پل آنالیز کردند و به نتیجه خاصی مبنی بر وجود ایراد در سیستم برق رسانی این پل نرسیدند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تأکید کرد: با توجه به اینکه زاینده رود در تابستان سال جاری پرآب بوده و بخشی از سیستم برق رسانی طبقه زیرین پل از درون رودخانه عبور می نماید، امکان آنالیز تمامی بخش های برق رسانی در طبقات زیرین این پل بزرگ وجود ندارد. در یک اقدام احتیاطی در راستای حفظ سلامت شهروندان، تا اطلاع ثانوی ورودی های طبقه زیرین سی وسه پل به سمت رودخانه زاینده رود مسدود شده، تا کارشناسان آنالیز های بیشتری را در مورد احتمال خطر برق گرفتگی انجام دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1964

به "محدودیت تردد در طبقات زیرین سی و سه پل اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تردد در طبقات زیرین سی و سه پل اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید