معرفی انواع مجسمه های دکوری و تزئینی گلدکیش

به گزارش یزد بلاگ، مجسمه دکوری گلدکیش برای کسانیکه علاقه مند به جمع آوری مجسمه های کوچک دکوراتیو هستند برندی شناخته شده است که محصولاتی باکیفیت و بسیار زیبا ارائه می دهد. در این یادداشت چند نمونه از کارهای این برند نام آشنا را آنالیز و معرفی نموده ام.

معرفی انواع مجسمه های دکوری و تزئینی گلدکیش

زیورآلات دکوری و مجسمه های تزئینی بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون داخلی است که به منزل یا محل کار شما جنبه هایی از شخصیت و ویژگی های منحصر به فرد شما را اضافه می نماید. استفاده از مجسمه های کوچک شاید بهترین راه برای شخصی سازی و شخصیت بخشی به محل زندگی ماست. شما با انتخاب شکل یا فیگوری متناسب با سلیقه و شخصیت خودتان می توانید اتاقتان را به محلی منحصر به فرد و متمایز از بقیه اتاق های مشابه دیگر تبدیل کنید.

هنرمندان طراحی و معماری داخلی به ایجاد تمایز اهمیت زیادی می دهند و اگر به شیوه کار آن ها نگاه کنید خواهید دید که همواره پروژه خود را با صحبت و آشنا شدن با مشتری آغاز می نمایند. شاید شما نتوانید معماری خانه خود را به شیوه ای شخصی سفارشی سازی کنید اما با هزینه ای اندک می توانید به وسیله افزودن اشیاء و آثار هنری کوچکی به هدف خود برسید.

مجسمه ها انواع مختلفی دارند و نسبت به جنس و کیفیت ساختشان دارای قیمت های متفاوتی هم هستند. مجسمه های دست ساز البته که قیمت های بالاتری دارند اما شما می توانید با خرید مجسمه های دکوراتیو کارخانه ای نیز به هدف خود برسید. مهم این است که چه چیزی انتخاب می کنید و چگونه آن را در چیدمان منزلتان به کار می بندید. من شخصا مجسمه های شرکت گلدکیش را خیلی دوست دارم. شما می توانید با مبلغ معقولی یکی از شاهکارهای این مجموعه را خریداری کنید. در ادامه چند نمونه از کارهای مورد پسند خودم را معرفی خواهم کرد.

مجسمه دکوراتیو اسب سوار گلدکیش

مجسمه محبوب من در میان محصولات گلدکیش این مدل اسب سوار است. جزئیات عالی در طراحی این اسب و سوارکارش باعث زیبایی فوق العاده آن شده است. عضلات قوی اسبی که روی دوپا ایستاده قدرت مردانه را به نمایش می گذارد که سوارکارش آن را با عشق در آغوش گرفته است.

مجسمه برنزی لوکس ترین جلوه را دارد اما قیمت برنز خیلی بالاست و اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید این محصول که ظاهری برنزی دارد اما در واقع جنس آن از پلی رزین است می تواند جایگزین خوبی باشد. ظاهر این دسته از محصولات گلدکیش کاملا شبیه به یک مجسمه برنز اصل است و می تواند جلوه مد نظر شما را تامین کنید.

مجسمه ثروت یا ایزد بانوی بخت و اقبال

فرتونا ایزد بانوی یونانی ثروت و نیکبختی در مذهب رم باستان است. این الهه نماد شانس و اقبال است و معمولا به صورت زنی نابینا که چشم هایش را با پارچه ای بسته است تصویر می شده است. مجسمه ثروت گلدکیش در واقع یک کپی از این الهه باستانی است و مثل بقیه محصولات این مجموعه از جنس پلی رزین و رنگ برنزی ساخته شده است. این طرح در دو اندازه عظیم و کوچک عرضه شده است که می توانید بسته به جایی که برایش در نظر گرفته اید انتخاب کنید.

امپراتوران روم به عنوان نماد نیکبختی و شاید برای آوردن خوش شانسی یک مجسمه زرین فرتونا در اتاق خواب خود نگه می داشتند و گفته می گردد که وقتی امپراتور تغییر می کرد به اتاق امپراتور جدید منتقل می شده است.

مجسمه بانوی عدالت

ایزدبانوی عدالت را همواره با چشم بند تصویر می نموده اند. این چشم بند نماد بی طرفی و انصاف بوده است. شمشیر او نماد مجازات و ترازویش برای سنجش و قضاوت بین حق و باطل است. امروزه این مجسمه ها را معمولا روی میز وکلا می بینید. بعضی افراد هم برای نشان دادن حس عدالت طلبی خود از این نماد در منزل یا محل کارشان استفاده می نمایند.

گلدکیش این مجسمه پرطرفدار را در سه اندازه مختلف عرضه می نماید. جنس پلی رزین و رنگ برنزی آن مثل دیگر محصولات دکوراتیو این برند است که باعث می گردد وزن سبک و ظاهری پر ادعا به آن بدهد.

مجسمه دکوراتیو گلدکیش

این مجسمه تزئینی در عین حال یک جا شمعی مجلل است. جنس آن پلی رزین و رنگ آن برنزی است. در دو مدل دست راست و دست چپ فراوری شده است که می توانید از آن ها بصورت جفت بهره ببرید. استفاده از این مجسمه ها روی میز ناهار خوری یا جلوی آینه کنسول مناسب خواهد بود.

مجسمه دکوری قو

استفاده از مدل های حیوانات در چیدمان منزل باعث ایجاد حسی از شادی و دلخوشی در فضای داخلی خانه می گردد. در این میان خیلی ها به مجسمه هایی از پرندگان علاقه مند هستند و شرکت گلدکیش نیز انواع مختلفی از این مدل ها را دارد. مجسمه قوی نشسته ای که در عکس آن را می بینید از میان مدل های این مجموعه برای من جذاب تر است. این مدل را می توانید روی یک میز عسلی یا روی کنسول قرار دهید و مطمئن باشید که از زیبایی آن هرگز خسته نمی شوید.

محصولات ارائه شده در این مجموعه خیلی بادوام هستند و رنگ آن ها کاملا ثابت بوده و برای مدتی طولانی کیفیت خود را حفظ می نمایند. خرید مجسمه گلدکیش تصمیم خوبی است که بطور حتم از آن لذت خواهید برد.

مجسمه های پلنگ گلدکیش

مجسمه های حیوانات همواره محبوبیت زیادی داشته اند اما مجسمه پلنگ شاید محبوب ترین آن ها بوده است که حسی دراماتیک نیز به فضای منزل می بخشد. مجموعه گلدکیش دو طرح پلنگ دارد که تفاوت اندکی با هم دارند و می توانید آن ها را بصورت تکی یا جفت و یا در ترکیب با مدل های دیگری از حیوانات بصورت گروهی در دکوراسیون خانه یا محل کار بهره ببرید. این مدل روی قفسه کتاب ها نیز می تواند جلوه خوبی داشته باشد.

مجسمه دکوری گلدکیش طرح های ایتالیا

طرح های ایتالیای گلدکیش مجموعه ای از مجسمه های رنگی هستند که زیبایی و نشاط بیشتری نسبت به طرح های برنزی دارند. یکی از این مدل ها دختر و پسری را در حال الاکلنگ بازی نشان می دهد که حسی از شادابی و تفریح به بیننده القا می نماید. استفاده از این محصولات می تواند به چیدمان اتاق شما رنگ ببخشد. بخصوص اگر از رنگ های سرد در دیگر اشیاء از قبیل مبلمان و رنگ دیوار یا پرده ها استفاده نموده اید مطمئنا به چند مجسمه تزئینی کوچک برای دادن رنگ و شکستن یکنواختی و کسل نمایندگی فضا احتیاج خواهید داشت.

مجسمه های دیگری در این مجموعه می بینید که شغل های مختلفی را نمایش می دهد. شغل هایی سنتی از قبیل نعل زنی، چاقو تیزکنی، یا کفاشی که خاطراتی نستالژیک از قدیم را زنده می نمایند. در طرحی دیگر جوانی سوار بر الاغی در حال خوردن انگور است. همه این طرح ها یک هدف را دنبال می نمایند که افزودن رنگ و نشاط به فضای اتاق است.

مجسمه های کامیک گلدکیش

مجسمه کامیک یک اثر رنگی است که معمولا یک کلیشه یا شخصیت کارتونی را نمایش می دهد. اغلب، فیگورهایی از انسان ها هستند که حالت کاریکاتوری دارند و یا به نقاشی شباهت دارند. رنگ های شاد و تصاویر دوست داشتنی آن ها باعث نشاط و شادابی فضای اتاق می گردد. این محصولات تزئینی در سال های اخیر محبوبیت زیادی بین مردم پیدا نموده است و خیلی ها در چیدمان خانه از آن ها استفاده می نمایند. شرکت گلدکیش نیز مجموعه ای از این مدل ها را ارائه داده است که در ادامه به معرفی بعضی از آن ها خواهیم پرداخت.

مجموعه نوازنده ها

مجموعه نوازنده ها شامل سه مجسمه کامیک نوازنده درام، نوازنده آکاردئون و نوازنده گیتار است که واقعا هنرمندانه طراحی شده اند. سازهایی که بخشی از آن ها ریخته و نوازنده ای که گرم نواختن است و لذت از موسیقی در چهره او پیداست. تصویری پر انرژی که به فضای اتاق انرژی مثبتی خواهد داد. شما می توانید این سه اثر را باهم یا بصورت جداگانه تهیه و از داشتن آن ها لذت ببرید. اگر فضای شما اجازه می دهد توصیه می کنم از آن ها بصورت گروهی بهره ببرید. من شخصا نمی توانم تصمیم بگیرم که کدام را بیشتر دوست دارم.

مجسمه کامیک ناخدا

من این ناخدا را خیلی دوست دارم. خیلی خوب طراحی شده است و نقش خود را در ایجاد حس صمیمیت به خوبی ایفا می نماید. این روزها خیلی مد شده است که افراد رنگ های سرد و خنثی را در ترکیب دکوراسیون خانه ترجیح می دهند. این انتخاب بسیار شیک و باکلاس یک عیب دارد آن هم کمبود انرژی و صمیمیت در فضای زندگی است. فضایی که در آن عمرتان را می گذرانید احتیاجمند نشاط و شادابی است و این شادابی به وسیله رنگ های گرم می تواند ایجاد گردد.

استفاده از مجسمه های تزئینی رنگی گلدکیش می تواند این نقص عظیم را با هزینه ای کوچک برطرف کند. جنس مجسمه کامیک گلدکیش نیز مانند مجموعه دکوراتیو آن از رزین فشرده است و رنگ بکار رفته در آن دوام بسیار خوبی دارد. توصیه می کنم حتما نگاهی به این مجموعه فوق العاده در فروشگاه اینترنتی ناب و تک بیاندازید و از محصولات آن در تزئین منزل و محل کار خود بهره ببرید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1352

به "معرفی انواع مجسمه های دکوری و تزئینی گلدکیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی انواع مجسمه های دکوری و تزئینی گلدکیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید