منتظری: آنالیز تخلفات قرارداد ویلموتس در کمیسیون فرهنگی مجلس ، وزارت ورزش مقصر باشد برخورد می کنیم

به گزارش یزد بلاگ، نماینده مجلس گفت: یکی از دستور کار های کمیسیون فرهنگی مجلس قطعا رسیدگی به تخلفات قرارداد ویلموتس است و اگر پای وزارت ورزش در این ماجرا گیر باشد از وزارت ورزش بازخواست خواهد شد و مجلس در قبال این مسئله کوتاه نخواهد آمد.

منتظری: آنالیز تخلفات قرارداد ویلموتس در کمیسیون فرهنگی مجلس ، وزارت ورزش مقصر باشد برخورد می کنیم

غلامرضا منتظری، نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، با اشاره به وظایف مجلس در بحث نظارت گفت: اگر برای نمایندگان مجلس تخلفات قرارداد ویلموتس محرز گردد و متخلفان این موضوع تعیین شوند قطعا به صورت جدی با این مورد برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم در بخش نظارت از دستگاه های اجرایی کشورهیچگاه کوتاهی نخواهد نمود. شعار مجلس یازدهم فساد ستیزی است و قطعا نخواهد گذاشت در جایی رانتی شکل بگیرد.

نماینده گرگان در مجلس گفت: اگر مستندات تخلفات قرارداد ویلموتس زیاد باشد بدون تردید جزء دستورکار های مجلس یازدهم قرار خواهد گرفت، زیرا یکی از اولویت های مجلس یازدهم مقابله با رانت و فساد و انحرافات است.

منتظری توضیح داد: یکی از دستور کار های کمیسیون فرهنگی مجلس قطعا رسیدگی به تخلفات قرارداد ویلموتس است و اگر پای وزارت ورزش در این ماجرا گیر باشد قطع به یقین از وزارت ورزش بازخواست خواهد شد و مجلس در قبال این مسئله کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه افکار عمومی از مجلس انتظار دارد که در مقابله با فساد بایستد، بیان داشت: مجلس از تمامی ابزار های نظارتی خود استفاده خواهد نمود تا از وزارت ورزش و سایر نهاد هایی که مرتبط با ویلموتس هستند شرح بخواهد که چرا اولا این چنین قراردادی بسته شده است و ثانیا مقصر اصلی این موضوع چه کسی یا کسانی بوده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1461

به "منتظری: آنالیز تخلفات قرارداد ویلموتس در کمیسیون فرهنگی مجلس ، وزارت ورزش مقصر باشد برخورد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظری: آنالیز تخلفات قرارداد ویلموتس در کمیسیون فرهنگی مجلس ، وزارت ورزش مقصر باشد برخورد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید