نامجو مطلق: حق این تیم است یک جام بگیرد

به گزارش یزد بلاگ، مربی تیم فوتبال استقلال گفت:تقدیم کردن این برد به طرفداران و تشکر از بازیکنان زحمتکش استقلال کمترین کار است چون آنها خیلی خوب بازی کردند.

نامجو مطلق: حق این تیم است یک جام بگیرد

به گزارش i خبرنگاران، مجید نامجو مطلق در نشست خبری بعد از بازی استقلال و سپاهان گفت: خوشبختانه بررسی خوبی از تیم سپاهان داشتیم و سعی کردیم با کناره های این تیم فرصت گلزنی از تیم را بگیریم. ما سعی کردیم در درجه اول توپ های دوم را بگیریم تا سپاهان را کار بیندازیم. قطعا بازی جام حذفی چون تیم بازنده از جام خارج می گردد به همین دلیل هر دو تیم در آغاز کار با احتیاط کار را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: ما چون مصدومان زیادی داشتیم سعی کردیم بازی را کنترل و سپس به سپاهان ضربه بزنیم که به هدفمان رسیدیم. بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند، ما 4 روز پیش بازی سنگینی مقابل شهرخودرو داشتیم و امروز بازی پرفشاری را تحمل کردیم. تقدیم کردن این برد به طرفداران و تشکر از بازیکنان زحمتکش استقلال کمترین کار است چون آنها خیلی خوب بازی کردند. ما موقعیت های بیشتری نسبت به سپاهان داشتم.

صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی | قلعه نویی به درب خروج نزدیک شد

نامجو مطلق تاکید نمود: هر تیمی که در این بازی پیروز می شد بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و امیدوارم این موضوع به حقیقیت بپیوندد چون حق استقلال است که تیم ما یک جام بگیرد.

وی در خصوص داوری گفت: در خصوص پنالتی کمی شلوغ شد اما در اواسط بازی و قبل از آن پنالتی باید صاحب یک ضربه پنالتی دیگر می شدیم. به جز صحنه ای که ما اعتراض داشتیم بنیادی فر خیلی خوب از عهده این بازی برآمد. امیدوارم ما در خصوص صحنه هایی که اعتراض داشتیم اشتباه نموده باشیم.

مربی استقلال در خصوص اینکه دوست دارد به کدام تیم در مرحله بعد برخورد کند عنوان نمود: برای ما فرقی ندارد که به کدام تیم بخوریم چون در نهایت یک تیم قهرمان می گردد و برنده بازی بعد به مرحله فینال می رسد.

وی در خصوص اینکه آیا دوست دارد در در استادیوم آزادی با حریف بعدی بازی کند یا در استادیوم شیراز گفت: هر تصمیمی که گرفته گردد ما تابع آن هستیم.

  • درگیری بازیکنان استقلال با نیروی انتظامی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1920

به "نامجو مطلق: حق این تیم است یک جام بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجو مطلق: حق این تیم است یک جام بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید