نوری: تابع تصمیمات وزارت ورزش هستم، نامه ام به معنای استعفا نیست

به گزارش یزد بلاگ، رئیس فدراسیون نجات غریق در مورد استعفایش از ریاست این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

نوری: تابع تصمیمات وزارت ورزش هستم، نامه ام به معنای استعفا نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ایلخان نوری در حاشیه مراسم پاکسازی دریاچه آزادی و در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکرم و خوشحالم که با همت قایقرانی و نجات غریق یک روز خوب را برای دو فدراسیون قایقرانی و نجات غریق و قهرمانان داریم.

وی اضافه نمود: امروز در خدمت قهرمانان دو فدراسیون هستیم. آنها چند روز است که مشغول پاکسازی این دریاچه پیر هستند. در روز پایانی و امروز همه مسئولین و بزرگان ورزش و محیط زیست دعوت شدند تا تقدیری از این عزیزان که به حفظ محیط زیست یاری می نمایند، انجام بدهیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق بیان کرد: این کار در بُعد بین المللی و جهانی برای کشورمان حائز اهمیت است. گزارشات اقدامات گذشته را برای فدراسیون جهانی فرستادیم و آنها نیز از ایران تقدیر کردند.

نوری درخصوص اینکه علی نژاد معاون وزیر ورزش عنوان نموده استعفای او از ریاست فدراسیون نجات غریق پذیرفته شد، گفت: وقتی علی نژاد حرفی را می زند، این دستور او است. قبل از حضور در فدراسیون از مریدان او بودم. با توجه به مصلحت ورزش و فدراسیون نجات عریق در نامه ای به وزارت ورزش و وزیر درخواست کردم در موردم تصمیم گیری نمایند و منتظر تصمیم وزارت ورزش هستم.

وی ادامه داد: در نامه ای که به وزارت ورزش و وزیر نوشتم، از زحمات آنها تشکر کردم. من ادامه دهنده راه میرسلیم بودم. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و جامعه ورزش که همواره من را حمایت کردند، تشکر و قدردانی می کنم. من خواهان این شدم بر اساس مصلحت تصمیم گیری نمایند و تابع تصمیم گیری عزیزان ورزش کشور هستم. من برای خدمت گزاری آمدم و تا آخر عمر مدیون این کشور هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که استعفا داده است یا خیر؟ گفت: من واگذار کردم به وزارت ورزش و تابع تصمیم وزارت ورزش هستم و این به معنی استعفا نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2248

به "نوری: تابع تصمیمات وزارت ورزش هستم، نامه ام به معنای استعفا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: تابع تصمیمات وزارت ورزش هستم، نامه ام به معنای استعفا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید