واکنش توخل به احتمال اخراج از پاری سن ژرمن پس از شکست در فینال

به گزارش یزد بلاگ، توماس توخل تایید کرد که آینده اش پس از شکست پاری سن ژرمن برابر بایرن مونیخ در فینال در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

واکنش توخل به احتمال اخراج از پاری سن ژرمن پس از شکست در فینال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مربی 46 ساله پیروز شد پی اس جی را برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به فینال لیگ قهرمانان برساند اما آنها نتوانستند در لیسبون حریف بایرن مونیخ شوند و قهرمان بوندسلیگا با تک گل دقیقه 59 کینگزلی کومان پیروز این ملاقات شده و جام قهرمانی را بالای سر برد. این نتیجه بدین معنا بود که انتظار طولانی مدت پاری سن ژرمن برای کسب جام قهرمانی اروپا همچنین ادامه دارد و موقعیت توخل نیز با تهدیداتی روبرو شد. این در حالی است که مربی آلمانی پیروز شد ردد فصل 20 - 2019 چهار جام قهرمانی برای این تیم به ارمغان بیاورد. توخل پس از بازی درباره آینده اش به رسانه ها گفت: من به روحیه خودمان در چند هفته اخیر افتخار می کنم. من قرارداد دارم و چیز دیگری در این باره نمی دانم. این یک نبرد بود و ما امشب تمام کوشش خودمان را در زمین انجام دادیم. به نجوه بازی کردن و روحیه ای که در چند هفته اخیر به نمایش گذاشتیم افتخار می کنیم.

جیانلوکا دی مارتزیو خبر داده که پی اس جی پیش از مذاکراتی را برای برکناری توخل و استخدام مکس آلگری به جای این مربی آلمانی شروع نموده است. مربی 53 ساله ایتالیایی پس از جدایی از یوونتوس در تابستان سال گذشته هنوز به تیم دیگری ملحق نشده و آماده است تا پس از یک سال دوری بار دیگر به میادین برگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2076

به "واکنش توخل به احتمال اخراج از پاری سن ژرمن پس از شکست در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش توخل به احتمال اخراج از پاری سن ژرمن پس از شکست در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید