وزارت نفت برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل ندارد

به گزارش یزد بلاگ، وزیر نفت با اشاره به برخی شایعات درباره افزایش نرخ گازوئیل برای کامیون داران گفت: وزارت نفت به هیچ عنوان برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل در سال 99 ندارد.

وزارت نفت برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل ندارد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران، نشست بررسی مسائل و مسائل کامیون داران به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار گشت.

معاون اول رئیس جمهور در این نشست با تأکید بر اینکه باید اقدام های لازم به منظور حل مسائل کامیون داران برای تأمین لاستیک، سوخت و قطعات و لوازم یدکی انجام شود، اضافه نمود: لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش بینی های لازم را برای تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز کامیون داران و نیز تقویت نظارت بر قیمت این اقلام انجام دهد و بانک مرکزی نیز ارز مورد نیاز تولید داخل و واردات این اقلام را با اولویت فراهم کند.

وی با اشاره به مطالبه دیگر مطرح شده در جلسه برای پرداخت یارانه بیمه تأمین اجتماعی کامیون داران، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست برنامه ریزی و پیش بینی های لازم را برای زیر پوشش قرار دریافت کامیون داران انجام دهد.

در این نشست، وزیر نفت نیز با اشاره به برخی شایعات در خصوص افزایش نرخ گازوئیل برای کامیون داران تأکید کرد: وزارت نفت به هیچ عنوان برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل در سال 99 ندارد.

در ادامه این نشست وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از آخرین وضع مطالبات رانندگان و کامیون داران و اقدام های این وزارتخانه برای حل مسائل کامیون داران ارائه کرد.

4129/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2255

به "وزارت نفت برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نفت برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید