پاسخ جانانه ای به کوچکترین خطای دشمن می دهیم

به گزارش یزد بلاگ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با اینکه ایران قصد تهاجم به هیچ کشور همسایه ای را ندارد، اما در برابر هرگونه تهدید به طور کامل آماده است. دستان نیروهای مسلح قهرمان بر روی ماشه ها واقع شده است و چنانچه دشمنان کوچکترین خطایی کند، حتما پاسخ جانانه ای خواهند گرفت.

پاسخ جانانه ای به کوچکترین خطای دشمن می دهیم

به گزارش خبرنگاران از فارس، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از یگان ها و سامانه های پهپادی ارتش در جریان برگزاری تمرین عظیم رزم پهپادی ارتش با اشاره به بازدارندگی و پیشرفت ارتش و نیروهای مسلح در حوزه پهپادی و اقتدار دفاعی کشور گفت: امروز دستاوردهای جدید و فوق العاده ارزشمندی از فعالیت های تحقیقاتی نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر این که در لبه فناوری جهانی در حال پیشرفت روز افزون قرار داریم اضافه نمود: مسئله پهپاد در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جهت بلوغ ارزشمندی قرار گرفته است که در این تمرین عظیم پهپادی بخش هایی از این پیشرفت ها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: تمرین پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین رزمایش های متعددی که در روزهای اخیر در خلیج فارس اجرا شده و در روزهای آینده صورت خواهد گرفت، نشانگر آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید نسبت به امنیت و دفاع کشور عزیزمان است.

سرلشکر باقری در مورد آخرین شرایط منطقه گفت: متاسفانه در روزهای اخیر تحرکاتی از جانب ارتش تروریست و جنایتکار آمریکا در منطقه اجرا شده است و پروازهایی از هواپیماهای دوربرد یا سایر موارد را در جهت قدرت نمایی و ایجاد وحشت به نمایش گذاشتند. همچنین اتهاماتی را به جمهوری اسلامی وارد نموده اند که این آمادگی ها و رزمایش های متعدد و انتقال نیرو در راستای به نمایش گذاشتن آمادگی کامل نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای زمینی، هوایی، دریایی و امنیت ملی کشور است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح توضیح داد: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران قصد تهاجم و تجاوز به هیچ کشور همسایه ای را ندارد، اما در برابر هرگونه تهدید به طور کامل آماده است، دستان نیروهای مسلح قهرمان ما بر روی ماشه ها قرار گرفته است و چنانچه دشمنان کوچکترین خطایی کند، حتما نیروهای مسلح پاسخ جانانه ای خواهند داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3156

به "پاسخ جانانه ای به کوچکترین خطای دشمن می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ جانانه ای به کوچکترین خطای دشمن می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید