پرفروش ترین خودروی سایپا

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران: نام پرفروش ترین محصول سایپا در بهار سال جاری به کدام خودرو اختصاص یافت؟

پرفروش ترین خودروی سایپا

به گزارش بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال نشان دهنده آن است که در میان محصولات تولیدی سایپا که تولید بیشتر آنها در خرداد ماه متوقف شده است خانواده تیبا توانسته اند بیشترین رشد به لحاظ تولید و فروش را از آن خود کنند.

داده های اعلام شده نشان دهنده آن است که در بهار سال جاری در مجموع 7 محصول در شرکت سایپا تولید می شده که از میان این محصولات تولید بیشتر آنها در حد یک دستگاه بوده است.

خودروهای تولیدی در این دوره زمانی در شرکت سایپا شامل پراید، وانت 151، خانواده تیبا، شاهین، آریوs300، چانگان Cs35 و سراتو می شود. که از میان این محصولات خانواده تیبا با تولید 68هزار و 122 دستگاه توانسته نام رکوردار تولید در این شرکت را از آن خود کند. خانواده تیبا در مدت زمان مورد بررسی نه تنها رکورد تولید را به خود اختصاص دادند بلکه توانستند با فروش 71 هزار و 679 دستگاه انواع تیبا بیشترین فروش را هم از آن خود کند.

بررسی آمار اعلام شده همچنین نشان دهنده آن است که مجموع تولید خانواده تیبا در خردادماه هم برابر با 26 هزار و 814 دستگاه بوده که با این اندازه تولید بیشترین رشد تولید در این ماه به این خودرو رسیده است. از سوی دیگر با رصد داده های کدال می توان گفت که بالاترین رشد فروش در خرداد ماه هم به این خودرو اختصاص داشته بطوریکه در مجموع 28 هزار و 922 دستگاه از این خودرو در این ماه به فروش رسیده است. اختلاف تولید و فروش این خودرو در خرداد ماه نشان دهنده آن است که بخشی از فروش این محصول به خودروهای موجود در انبار این شرکت اختصاص داشته است.

از شاهین چه خبر

اما شرایط تولید شاهین که خودرو نوپا این شرکت محسوب می شود هم نشان دهنده آن است که در بهار سال جاری 3 هزار و 819 دستگاه شاهین در این شرکت تولید شده و 3 هزار و 870 دستگاه از این خودرو هم به فروش رسیده که با این شرایط می توان گفت 51 دستگاه از تولیدی شاهین از طریق خودروهای موجود در انبار اجرا شده است.

در خرداد ماه هم دو هزار و 862 دستگاه شاهین در سایپا تولید شده که از این تعداد هزار و 693 دستگاه خودرو به فروش رسیده است.

شرایط تولید وانت 151

از سوی دیگر شرکت سایپا در بهار 7 هزار و 439 دستگاه وانت 151 تولید کرده که از این تعداد 6 هزار و 120 دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است. در فروردین ماه هم مجموع تولید وانت 151 برابر با 4 هزار و 89 دستگاه وانت در کشور به فروش رسیده است فروش این خودرو در خرداد ماه هم دو هزار و 494 دستگاه بوده است.

اما براساس داده های کدال در بهار سال جاری در مجموع 362 دستگاه چانگان Cs35 تولید شده که تمام تولیدات این خودرو تا آخر خرداد ماه به صفر رسیده است. تولید خانواده پراید ، آریو و سراتو هم در این مدت یک دستگاه بوده که در خرداد ماه تولید آنها به طور کامل متوقف شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4217

به "پرفروش ترین خودروی سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین خودروی سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید