کارکنان کارا در دسترس نیستند ، فعالان گردشگری تا خاتمه آذر صبر نمایند

به گزارش یزد بلاگ، ولی تیموری با بیان اینکه تا خاتمه آذر فرصت برای ثبت نام وام تسهیلات گردشگری در سامانه کارا وجود دارد گفت: با توجه به تعطیلی ها، وزارت کار به یک سوم پرسنل خود دسترسی دارد.

کارکنان کارا در دسترس نیستند ، فعالان گردشگری تا خاتمه آذر صبر نمایند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی خطاب به فعالان گردشگری در صفحات مجازی درباره مسائل سامانه کارا برای پیگیری درخواست وام کرونا گفت: ما اعلام نموده بودیم که تا دوشنبه گروهی که قبلاً وامی گرفته بودند، این بار می توانند برای دریافت مابه التفاوت آن اقدام نمایند، اما متأسفانه سامانه کارا آماده نشد، چون وزارت کار گفت با توجه به تعطیلی هایی که رخ داده؛ پرسنل شأن را تماماً در اختیار ندارند و یک سوم کارکنان حضور پیدا می نمایند. به همین دلیل یکی دو روز وقت دریافتد البته این موضوع جای نگرانی ندارد و تا سرانجام آذر ماه فرصت برای ثبت نام هست.

وی گفت: از فعالان گردشگری تقاضا داریم که در این یکی دو روز هم مراجعه ننمایند. گروهی که وامی را گرفته اند و پولی به دستشان رسیده تا آخر هفته صبر نمایند. جلسه کارگروه آنالیز آثار مالی کرونا با حضور همه دستگاه های مرتبط برگزار گردید من دغدغه همه فعالان را مطرح کردم مبنی بر اینکه بانک ها یا حتی دستگاه هایی مثل وزارت نیرو، سازمان امور مالیاتی و یا سازمان تأمین اجتماعی نسبت به اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اهتمام لازم را ندارند.

تیموری بیان نمود: ابهاماتی به خصوص نمایندگان بانک مرکزی و معاون مربوطه داشتند. شرح دادیم و ابهامات رفع شد. آنچه مسلم است لازم نیست برای پرداخت اقساط تسهیلات گردشگری اقدام کنید با همان روش اطلاع رسانی قبلی این امهال تا سرانجام سال ادامه دارد پس نگرانی وجود ندارد قرار شده این موضوع به بانک های عامل در شعب و استان های کشور ارسال گردد.

با توجه به محدودیت های پیش آمده و اینکه اولویت سلامت همکاران و فعالان گردشگری است، اعلام می کنیم که تمام مجوز ها و پروانه هایی که از معاونت گردشگری گرفته شده، تا سرانجام سال معتبر هستند و نیازی به مراجعه حضوری در اداره های کل استانی و شهرستان ها برای تمدید مجوز نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2835

به "کارکنان کارا در دسترس نیستند ، فعالان گردشگری تا خاتمه آذر صبر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکنان کارا در دسترس نیستند ، فعالان گردشگری تا خاتمه آذر صبر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید